Hvordan er Nokia 5210 ??
Fra : Jan

Dato : 15-12-03 17:19

Hejsa

Min kone er håndværker og snakker meget om en Nokia 5210, men er der nogen
der kender den og har erfaring med den, har den polyfoniske ringetoner,
farveskærm osv... hvordan er den som håndværker telefon, ja alle gode råd og
kritiske ryster modtages.

Mvh

Jan

Fra : Poul Erik

Dato : 15-12-03 20:00

Hej

Den har ikke farveskærm og polyfoniske ringetoner. Det er en let og solid
telefon. Batterilevetiden er lidt for kort efter min mening.

Mvh. - Poul Erik

Fra : J Larsen

Dato : 15-12-03 22:22

Menuen er den kendte 3210/3310 8210, den har wap men ikke gprs
kalender, autotaste lås, ur som pauseskæem, har ikke oplevet nogle software
fejl på min.

Jeg synes det er en meget høj pris for en tlf. med så gammel indmad.(skal
lades hver 3. dag)

Mvh Elektrikeren

Fra : Jochke

Dato : 16-12-03 22:58

"Jan" wrote

> Hejsa

Hej

> [...]
> der kender den og har erfaring med den, har den polyfoniske ringetoner,
> farveskærm osv... hvordan er den som håndværker telefon, ja alle gode råd

Prøv evt. at kigge på Nokia 5100 i stedet. Det er den nyeste håndværker
model.

> Mvh

> Jan

/Jochke