Pels pleje hvad bruger i?
Fra : aqua

Dato : 15-12-03 13:31

Jeg har lidt problemer med at få styr på pelsen på min Perser kat.

Der findes 10 forskellige kam/børster, hvilken er bedst? hvad bruger i?

med venlig hilsen

Jacob

Fra : Vibeke

Dato : 15-12-03 19:02

> Der findes 10 forskellige kam/børster, hvilken er bedst? hvad bruger i?

Jeg bruger en strigle til min MCO, og den er uundværlig.

/Vibeke

Fra : Tournesol

Dato : 15-12-03 19:48

hejsa

> Jeg har lidt problemer med at få styr på pelsen på min Perser kat.
>
> Der findes 10 forskellige kam/børster, hvilken er bedst? hvad bruger
> i?

Jeg bruger en rullekam og en karte til mine maine coon og norske skovkatte.

Spin henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Helle

Dato : 15-12-03 22:15

"aqua" <nordestgaard@gætselvwebspeed.dk> wrote in message
> Jeg har lidt problemer med at få styr på pelsen på min Perser kat.
>
> Der findes 10 forskellige kam/børster, hvilken er bedst? hvad bruger i?
>
> med venlig hilsen
>
> Jacob

Jeg bruger en rullekam og en karte til min birma og min mco.

Mvh Helle