Ny ericsson mobil
Fra : Martin Kiefer

Dato : 15-12-03 13:03

Hejsa

Jeg har overvejet om ikke det er på tide at skifte min A2618 ud men en nyere
mobil. Den er ved at være lidt langsom i tasterne og mangler vist også lidt
funktioner. Har i den forbindelse kigget lidt på Ericssons hjemmeside og er
faldet over en R520. Den minder lidt i udseende om min A2618 (man er vel
lidt konservativ). Men nu har jeg så bare lige et par spørgsmål:

Er den lige så holdbar som en A2618?
jeg kører en del transport i en MB sprinter og har temmelig mange gange
glemt telefonen i varerummet med det resultat at den har taget sig nogle
gevaldige flyveture...og det helt uden at gå i stykker... lidt imponerende.

Men men men, den flinke mand i sonofonbutikken sagde at den var udgået (og
det for over 1 år siden) :-/ ... er der en speciel årsag til dette?
Har der været problemer med telefonen siden den relativt hurtigt røg ud af
markedet igen. Eller det det baer udviklingen inden for mobiltelefoner?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Mcisten

Dato : 15-12-03 13:36

Hej Martin

Jeg har en RM520m og det er den bedste mobil jeg har haft til nu (det er
derfor jeg stadig har den)

Den har alt det smarte en mobil skal have og lang batterilevetid fordi den
ikke har farveskærm.

Den har kalender (Den rigtige) E.mail, bluetooth, spil, GPRS, HSD, Wap, SMS,
Voicememo, man kan også optage samtaler uden modparten ved det (ulovligt) ,
Voicedailing har den osse og man kan sætte ringetoner på de forskellige der
ringer op.

Min har virket fint i mere end to år, selvom den bruges på camoing,
motorcykel ture og har været droppet på gulvet mange gange.

Jeg gav 800 kr. for min i sin tid med et sonofon abb. men den burde være
meget billig nu.

Et alternativ kunne være en alcatel 735 fra Wannasave til 999 uden abb.

Mvh Mcisten

Fra : Fischer

Dato : 15-12-03 13:40

> Voicememo, man kan også optage samtaler uden
> modparten ved det (ulovligt) ....

Bare lige en kommentar:
Det er IKKE ulovligt at optage en samtale som du selv deltager i - uanset om
modparten er klar over det eller ikke.

*Fischer

Fra : Peter G C

Dato : 15-12-03 19:32

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

[klpi]

> Bare lige en kommentar:
> Det er IKKE ulovligt at optage en samtale som du selv deltager i - uanset
om
> modparten er klar over det eller ikke.

Enig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Kiefer

Dato : 16-12-03 08:08

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Martin
>
> Jeg har en RM520m og det er den bedste mobil jeg har haft til nu (det er
> derfor jeg stadig har den)

Det lyder rimelig godt, tror jeg vil se om jeg kan finde en billig brugt et
eller andet sted.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk