Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
olympus c5000zoom
Fra : kk

Dato : 15-12-03 13:03

Hejsa!
Jeg ville lige høre om der var nogle der havde erfaringer med olymous
5000zoom, da jeg overvejer at købe dette kamera.

Hilsen Pia

Fra : Jack L.

Dato : 17-12-03 14:03

kk wrote:
> Hejsa!
> Jeg ville lige høre om der var nogle der havde erfaringer med olymous
> 5000zoom, da jeg overvejer at købe dette kamera.

Langsom opstart, måske er 3x optisk zoom ikke nok, ikke særlig kvik til
hurtige fotoskud (gemmer relativ langsomt), sidstnævnte dog afhængig af den
valgte opløsning og komprimeringsalgoritme.

De positive: Dejlig design... hey, jeg synes du skulle læse et review af
kameraet hos www.dpreview.com. Hvis der er for meget tekst så spring til
konklusionen.

--
Mvh / Best regards,