Hvad er det nu for en sang?!?!
Fra : MicJen

Dato : 15-12-03 12:24

Hej!

Leder efter et nummer med Kent. Videoen er optaget ude i en skov om natten,
hvor hvor bandet spiller, og der kører nogle kraftige projektører rundt. På
et tidspunkt begynder det at sne.

I omkvædet synges der på et tidspunkt "...igjen, igjen, igjen...". Altså
noget med igen, igen, igen på svensk.

Hvad er det for en sang??
Hjælp modtages med kyshånd, da jeg har fået den på hjernen!!!!

Mvh
Michael

Fra : Seb

Dato : 15-12-03 13:07

> [...]
> et tidspunkt begynder det at sne.
>
> I omkvædet synges der på et tidspunkt "...igjen, igjen, igjen...". Altså

Om Du Var Här? Idag, igår, igen.

/Seb

Fra : Seb

Dato : 15-12-03 17:09

> Om Du Var Här? Idag, igår, igen.

Sorry. Jeg bed ikke lige mærke i beskrivelsen af videoen. Så er det
selvfølgelig Vinternoll2.

/Seb

Fra : Peter Theglev

Dato : 15-12-03 15:19

MicJen wrote:

> [...]
> noget med igen, igen, igen på svensk.
>
> Hvad er det for en sang??
> Hjælp modtages med kyshånd, da jeg har fået den på hjernen!!!!

Kan også være "Socker" fra den seneste "Vapen & Ammunition"

/Peter

Fra : MicJen

Dato : 30-12-03 23:19

Hej!

Tak for svaret. Det er ikke den, men det er jo (også) et kanon godt nummer!