Køb af telefon med abb.
Fra : Lauridsen

Dato : 15-12-03 11:49

Hej
Har netop købt en ny telefon med Telia Express.
Har ikke i sinde at bruge abb., men blot få telefonen låst op og bruge nit
nuværende abb. hos Telmore.

Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på i den forbindelse?

Mvh.
Lars

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-12-03 11:58

On Mon, 15 Dec 2003 11:48:36 +0100
"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hej
> Har netop k_bt en ny telefon med Telia Express.
> Har ikke i sinde at bruge abb., men blot f_ telefonen l_st op og bruge
> nit nuv_rende abb. hos Telmore.
>
> Er der noget jeg skal v_re s_rlig opm_rksom p_ i den forbindelse?

husk at der normalt er en måneds opsigelse, så du derfor kan komme til
at betale for 7 måneders abbonement hvis du ikke får sagt det op i rette
tid.
Sørg for at checke de regninger du får fra telia. Jeg har været ude for
at de har bonnet mig for ting jeg ikke har brugt (f.eks. fik jeg en
regning for at have ringet en del, selv om jeg aldrig har haft simkortet
ude af pakningen jeg fik det i)

Fra : Lauridsen

Dato : 15-12-03 12:05

[...]

_____

Jeg er klar over at jeg skal sige abb. op i tide, men kan se på diverse
tråde om Telia, at jeg vist hellere må kontrollere mine regninger.. Har
heller ikke i sinde at bruge deres simkort til noget som helst... Vil som
sagt fortsætte mit Telmore abb., da jeg er ganske godt tilfreds.

Hvad har du gjort i situationer hvor Telia har påstået du har haft en
forbrug på deres abb.?

Mvh.
Lars

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-12-03 12:13

[snip]
> Hvad har du gjort i situationer hvor Telia har p_st_et du har
haft en
> forbrug p_ deres abb.?

ringet og brokket mig

Fra : Kim Schulz