Royal Canins opdrætterrabat
Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-12-03 11:47

Hej gruppe,

jeg ved vi lige har diskuteret det - jeg har bare smidt mit nyhedsbrev fra
RC ud. Er det allerede nu, vi ikke kan bruge breeder checks mere, eller er
det fra nytår?

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Ida

Dato : 15-12-03 11:50

--
"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> RC ud. Er det allerede nu, vi ikke kan bruge breeder checks mere, eller er

Hej Pernille *s*

Som jeg har forstået det, så kan vi benytte de checks vi allerede har
liggende, der bliver blot ikke sendt nye ud.
Jeg ærger mig grøn og gul over de checks jeg har liggende hos get2pet.dk -
men de reagerer ikke på mine mails og jeg regner ikke med at se dem igen :-|

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-12-03 14:38

Tak skal du have Ida,

> Som jeg har forstået det, så kan vi benytte de checks vi allerede har
> liggende, der bliver blot ikke sendt nye ud.

så kan jeg jo glæde mig over at jeg har en del breederchecks jeg kan
bruge...

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Freedom

Dato : 15-12-03 14:46

> [...]
> men de reagerer ikke på mine mails og jeg regner ikke med at se dem igen

Jeg fik at vide at det bl.a. var dette med at nogle forhandler bad om at
have alle opdrætterens bredercheks liggende (fra telefonsamtale)

Heldigvis gav jeg dem kun dem jeg købte foder for, jeg syntes ikke jeg ville
give dem alle mine før jeg havde handlet med dem.....det var heldigt nok;)

Iben

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 15-12-03 17:20

On Mon, 15 Dec 2003 11:50:18 +0100, "Ida"
<mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote:

> [...]
>men de reagerer ikke på mine mails og jeg regner ikke med at se dem igen :-|

Hej Ida

Samme kan jeg også kun sige, jeg har skrevet og rykket, rykket og
rykket uden resultat for at få dem tilbagesendt

Camilla Larsen

www.sparhawk.dk

Fra : Elwarth

Dato : 15-12-03 17:18

Hej Pernille
Citerer lige fra brevet:

"Hvad så med de Breeder-checks, jeg allerede har?
Den nye ordning starter den 1. december 2003. Er du startet med at påklistre
mærker fra fodersækkene på et Breeder-check ark, kan du stadig bruge disse
checks indtil den 1. marts 2004. Har du efter denne dato et ikke udfyldt
Breeder-check ark kan du dog indsende dette til Royal Canin indtil den 1.
april 2004 og vi vil så godtgøre de samlede fodersække- mærker med et
gavekort til gratis foder. Ved genbestilling af Breeder-checks efter 1.
december 2004, vil vi automatisk tilsende dig det nye kuponkort."

Gengivet med de originale stave- og kommafejl

Venligst
Dorthe