Siemens S55 og Bluetooth Motorola HSW8000.
Fra : Morten Nielsen

Dato : 15-12-03 22:58

Jeg har lige købt et Motorola bluetooth headset til min (også) nye Siemens
S55. Der er nogle ting jeg ikke kan få til at fungere:

1. I adressebogen lister den altid navnene i formatet : efternavn, fornavn.
Kan man ikke få den til at lave det som : fornavn efternavn?

2. Jeg har aktiveret stemmestyret opkald til nogle af mine telefonnumre, men
det gør at hver gang jeg "aktiverer" mit headset (slår bommen ud), så tror
den at jeg vil stemmeopkalde, men det er jo ikke altid tilfældet. Hvordan
slår man det fra, så den kun laver stemmestyret opkald fra headset, hvis jeg
trykker på knappen.

Puhaa, det var en masse. Håber der er nogen derude der kan hjælpe...

Hilsen Morten.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-12-03 23:12

On Mon, 15 Dec 2003 22:57:47 +0100, "Morten Nielsen"
<kingofchess@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>1. I adressebogen lister den altid navnene i formatet : efternavn, fornavn.
>Kan man ikke få den til at lave det som : fornavn efternavn?

Det kan man ikke med mindre du skriver hele navnet i
efternavnsfeltet og lader fornavnsfeltet være tomt.

Jeg tror nok at der er flere der har meldt dette til
Siemens, men jo flere desto bedre. Gå ind på
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DK_da_0_menu%253A2063,FF.html
Det er ikke sikkert at formularen virker, men så står der et
telefonnummer til den danske helpdesk.

Beklager, jeg har endnu ikke et headsæt

/Knud

Fra : Claus Andersen

Dato : 20-12-03 11:13

Hej

Jeg er enig, du kan ikke ændre på for/efternavn - jeg har skrevet fornavn
der hvor tlf. ønsker efternavn, så virker det som du ønsker.

Interessant med headset.....
Hvilken type er det??
Jeg er lidt i tvivl om hvorfor du aktiverer headset uden at skulle ringe
stemmestyret, skal du ikke ringe op manuelt først (hvis ikke stemmestyret)
for derefter at aktivere headset.

snip
Hvordan
> slår man det fra, så den kun laver stemmestyret opkald fra headset, hvis
jeg
> trykker på knappen

Igen her hvilken type er dit headset??

Ellers kan jeg nok ikke hjælpe da jeg selv står og skal købe bluetooth
headset til min S55 og er derfor indledningsvis interesseret i hvordan din
virker (erfaringsindhentning).
Jeg har kikket lidt på Jabra bt250 eller 300.

Hilsen

Claus