MS Windows
briani 27239
Reparér via Xp-cd-rom?
Fra : Hans Paulin

Dato : 15-12-03 09:10

....skal jeg starte min pc op med cd-rommen i, hvis jeg vil reparere min
Xp - og hvad skriver den / hvilken mulighed skal jeg i givet fald vælge
(installation?)...

....kom for skade at lægge Xp ind endnu en gang ved siden af den
oprindelige, da jeg forleden bare lagde cd'en i mens maskinen var
tændt - og valgte Installation - *host* ...
--
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Frede Sørensen

Dato : 15-12-03 10:56

Installation, og når den selv tilbyder det:
Reperation af den, den foreslår (C:\)

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-12-03 11:55

Frede Sørensen skrev:

> Installation, og når den selv tilbyder det:
> Reperation af den, den foreslår (C:\)

Tusind tak!
Hans