MS Windows
briani 27239
Fil uden extension
Fra : pjl

Dato : 14-12-03 22:39

Hej
Jeg har hentet en fil ca 832MB (spil, CD1 af 2) via filesharing. Typen
kendes ikke umiddelbart af min opsætning. Bruger Nero software. Den
pågældende fil er uden extension.
Findes der software til at bestemme filtypen ?
Har åbnet den via Hexeditor men kan ikke se hvilken type filen er.
Hvilket brænderprogram kan anbefales ?
mvh pjl

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-12-03 22:50

In article <brila0$2ajc$1@news.cybercity.dk>, juul@larsen.dk says...
> Jeg har hentet en fil ca 832MB (spil, CD1 af 2) via filesharing. Typen

Er det lovligt?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Frede Sørensen

Dato : 15-12-03 11:00

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/
"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In article <brila0$2ajc$1@news.cybercity.dk>, juul@larsen.dk says...
>
> Er det lovligt?

Igen en politimand!
Prøv at omdøbe den til *.iso, hvis der kun er en fil, ellers *.nrg eller
*.bin og lad Nero vise alle filer.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-12-03 19:02

In article <3fdd85fe$0$260$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, frede-
plesnerFJERN@mail.sonofon.dk says...
> Igen en politimand!

Det er en uskrevet regel på Usenet at man ikke hjælper til begåelse af
ulovligheder. I dk.spil.computer er der en kraftig selvjustits mod
pirateri.

Hvis spillet er hentet på lovlig vis, så er det bare at skrive det.
Hvis ikke, så er det bare at fise ud herfra!

Fra : arc@na

Dato : 16-12-03 01:35

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in

> Hvis spillet er hentet på lovlig vis, så er det bare at skrive det.
> Hvis ikke, så er det bare at fise ud herfra!

Enig! Så er det i warez-grupperne man spørger.

arc@na

Fra : TommyF

Dato : 15-12-03 16:11

On Sun, 14 Dec 2003 22:39:07 +0100, "pjl" <juul@larsen.dk> wrote:

>Hej
>Jeg har hentet en fil ca 832MB (spil, CD1 af 2) via filesharing. Typen
Hvis det ikke skulle være en cd fil så prøv her
http://avicodec.duby.info/

-------Citat.
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------