Defekt LCD display.help
Fra : mikael

Dato : 18-04-01 19:30

Er der nogen der ved hvor man kan købe et display til en
nokia 3310. Har ikke kunne finde det nogen steder på nettet.
Mvh. Mikael

Fra : Lasse Juul Tastesen

Dato : 18-04-01 21:55

hmmm.... 3310.
Så er der da garanti på.

mvh Lasse
mikael <mikael11@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:83lD6.47477$o4.3873337@news010.worldonline.dk...

Fra : mikael

Dato : 19-04-01 16:07

Desvære ikke hvis det er selvforskyldt

Fra : jokeren

Dato : 19-04-01 17:37

Prøv at holde øje på
www.thansen.dk

De har display til mange telefoner, lige nu har de dog ikke til 3310 men du
kan jo prøve at kontakte dem

kan her oplyse prisen til 3210 den er 298,-- ved bare ikke om den også
passer til 3310

Hilsen

Johnny

Fra : Møgelmose

Dato : 19-04-01 18:28

>kan her oplyse prisen til 3210 den er 298,-- ved bare ikke om den også
>passer til 3310

3210 er nogel få "pixels" bredere end 3310 så vidt jeg husker.....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 21-04-01 13:47

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev

> 3210 er nogel få "pixels" bredere end 3310 så vidt jeg husker.....

Pixlene er identiske på 3210, 3310, 51xx, 61xx, 82xx, 88xx. (3330 og 8310
har SVJV også like mange pixler). Imidertid kan det være en liten fysisk
størrelsesforskjell på displayene.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210