NFS:U - bane 103
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 14-12-03 21:46

Hej,

Nu har jeg opgivet bane 103. Ligemeget hvad jeg gør kan jeg simpelthen ikke
vinde og jeg er overbevist om at det skyldes en fejl i spillets AI :)
Modstanderne tager den med fuld pedal i alle sving og jeg har ingen chance
for at indhente dem hvis jeg først kommer bagud, så hvis nogen har et
forslag til hvordan jeg klarer denne bane er jeg lutter øren.

- Jacob

Fra : NUXX

Dato : 14-12-03 22:23

> [...]
> for at indhente dem hvis jeg først kommer bagud, så hvis nogen har et
> forslag til hvordan jeg klarer denne bane er jeg lutter øren.

Jeg er også overbevist om at der er fejl i spillets AI. (Men det er jo også
et konsolspil så man må nedjustere forventningerne...) Jeg havde et lignende
problem. Jeg kom forbi banen ved at ændre på sværhedsgraden. Det var umuligt
for mig at vinde selv om den stod på easy, men da jeg satte den på medium
gik det uden nogen problemer overhovedet.

Generelt er jeg meget skuffet over spillet. Selvom det er meget fedt at man
kan gøre så meget ved sin bil, er der bare ikke nok dybde i spillet,
sammenlignet med de andre i serien (minus NFS: HP 2).

Undskyld det sure opstød, jeg er bare skuffet...

/Mads

Fra : Emil Jensen

Dato : 14-12-03 23:21

> [...]
> sammenlignet med de andre i serien (minus NFS: HP 2).
>
> Undskyld det sure opstød, jeg er bare skuffet...

Jeps, jeg er også skuffet over NFS: HP2, og har da heller ikke købt NFS: UG.
Den bedste var NFS: High Stake (Road Challenge på europæisk)...

Mvh

Emil

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 15-12-03 00:23

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps, jeg er også skuffet over NFS: HP2, og har da heller ikke købt NFS: UG.

Har ikke selv prøvet NFS: HP2 men jeg har da prøvet de tidligere
NFS spil helt ned til det første der kom. Det første NFS: HP brød
jeg mig ikke om og selvsamme om HP2 demo´en.

Dog kan jeg godt lide Underground. Det er ikke tit man finder et
bilspil hvor der er en historie i. Da jeg prøvede demo´en var jeg
kraftigt i tvivl om at jeg ville købe spillet da jeg syntes det er meget
arkade agtigt. Jeg besluttede dog at købe det alligevel efter at have
prøvet det ved en kammerat. Jeg syntes faktisk at det er et fedt spil
og tilmed et af de bedste i NFS serien, i mine øjne, kun overgået af
Motorcity Online og Porche Unleased.

Jeg syntes at det er fedt at man, til en hvis grad, kan style/tune sin bil som
man vil have det. Der mangler dog lidt Street Legal / Motorcity Online over spillet.
DVS det mangler nogle flere tunings muligheder.

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 00:58

Jeg kan kun give Kenneth I ret, NFS - Underground er et OK spil. Der er
nemlig de muligheder for at ændre biler i mange forskellige variationer, men
det er arcade og det har NFS (med undtagelse af MotorCity) altid været. Det
har været flotte spil med flotte detalje, så derfor har man ikke altid tænkt
på det realistiske i spillet. Det var der så til gengæld i Motorcity Online,
er stadig skuffet over EA's beslutning om at stoppe serverne. Der var mange
forskellige dele og man kunne mærke forskel på bilens køre egenskaber alt
efter hvilke dele man brugte.
Men Underground er en god historie i den rette Fast and Furious ånd, en
dejlig mørk bane, en hurtig bil og nogle gode tøser, det er jo opskriften på
sjov måske ikke realistisk men stadig meget underholdende.

Det skal lige siges at jeg har gennemført alle NFS spillene og syntes stadig
Underground er godt. Ikke realistisk, men stor spille værdi.

--
Med Venlig Hilsen
Anders Ugelvig

Byt --(a)-- med @