spørgsmål til CSS
Fra : Monty

Dato : 14-12-03 20:44

Jeg ville høre om der var en som kunne fortælle mig hvordan jeg får
laver 10-12 "kasser" i venstre hjørne af min webside. Jeg ved godt
hvordan man laver rows i html men da det er en gennemgående side ville
jeg høre om man ikke kunne lave den som et stylesheet. Jeg har nemlig et
stylesheet med baggrunden i ect men jeg ved ikke om det kan lade sig
gøre med "kasser" også?

Monty

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 14-12-03 21:18

"Monty" <diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg høre om man ikke kunne lave den som et stylesheet. Jeg har nemlig et
> stylesheet med baggrunden i ect men jeg ved ikke om det kan lade sig

http://www.html.dk/tutorials/css/lektion14.asp

Hvis ikke du er helt fortrolig med CSS, så gennemgå evt. de forgående
lektioner også :)

Hilsen Tobias