Hallo - du har ringet til en mobilnørd.
Fra : Fischer

Dato : 14-12-03 16:45

Jeg blev lige ringet op af et analyse-institut som ville spørge noget om
mobiltelefoni.
Det viste sig hurtigt at det var en undersøgelse bestilt af Sonofon, og var
i øvrigt ikke specielt interessant.

Men starten af samtalen synes jeg var lidt morsom:
- "I hvilke mobilselskaber har husstanden abonnementer?"
- "Gælder det også taletidskort?"
- "Ja"
- "Telmore, Sonofon, TDC, Telia, Orange, CBB ..... måske har jeg glemt en
enkelt".
Så blev der stille et stykke tid .... meget stille.
- "Kan jeg lige få dem igen?"

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-12-03 12:42

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> Så blev der stille et stykke tid .... meget stille.
> - "Kan jeg lige få dem igen?"

hæhæ, grinern :)

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Johnny

Dato : 19-12-03 12:52

Fischer wrote:

> - "Telmore, Sonofon, TDC, Telia, Orange, CBB ..... måske har jeg glemt en
> enkelt".

NNNNNØØØØRRRRDDDD!!!! Men okay respekt - du ved også noget om tingene
Fischer

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers