MS Windows
briani 27239
afsinstallere forkert driver
Fra : Kim Emax

Dato : 14-12-03 15:18

Hey

Jeg prøvede at få min mouseman wheel til at spille under XP, men der findes
ikke drivere til den, så jeg brugte nogen til 98 eller 2000(husker ikke
hvilke). Hvis jeg nu slår min touchpad fra(den er fu**#¤E#" irriternde) i
BIOS, så crasher XP i opstarten og kører scandisk uden at komme videre. Jeg
kan først starte op, når touchpaden igen er slået til.

Hvordan fjerner jeg de drivere, jeg har installeret, igen?

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Torben

Dato : 14-12-03 17:30

"Kim Emax" <newsgroup@remove-emax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan først starte op, når touchpaden igen er slået til.
>
> Hvordan fjerner jeg de drivere, jeg har installeret, igen?

Måske en systemgendannelse kan klare det?
--
Mvh Torben

Fra : Kim Emax

Dato : 14-12-03 17:36

Torben wrote:

> Måske en systemgendannelse kan klare det?

Kræver det ikke at man har lavet en backup i første omgang?

Fra : Torben

Dato : 14-12-03 17:44

> Kræver det ikke at man har lavet en backup i første omgang?

Det kræver selvfølgelig at du har slået systemgendannelse til ellers er
der ikke nogle gendannelsespunkter,så gendanner du tilbage hvor pc'en
kørte godt.
--
Mvh Torben

Fra : Lacrimosa

Dato : 14-12-03 23:07

> [...]
> kan først starte op, når touchpaden igen er slået til.
>
> Hvordan fjerner jeg de drivere, jeg har installeret, igen?

Hejsa

Start - højreklik på Denne computer og vælg Egenskaber - Hardware -
Enhedshåndtering - Find din mus og højreklik, vælg Fjern - genstart
computeren og installer den rigtige driver.

Fra : Kim Emax

Dato : 15-12-03 16:04

Lacrimosa wrote:

> Start - højreklik på Denne computer og vælg Egenskaber - Hardware -
> Enhedshåndtering - Find din mus og højreklik, vælg Fjern - genstart
> computeren og installer den rigtige driver.

Det har jeg prøvet flere gange, men giver det lige en chance til