MS Windows
briani 27239
Auto Open m. digitalkamera?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 14-12-03 14:35

Hej NG.

Jeg har lige fået et digitalkamera.
Første gang keg satte det til komputeren, spurgte XP hvad den skulle gøre
med det.
Jeg valge Intet og gemte indstillingen.
Nu vil jeg gerne have den til at åbne folderen automatisk, hvordan gør jeg
det?

mvh
Stefan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-12-03 15:12

In article <brhou0$79g$1@sunsite.dk>, stk@mad.dk says...
> Nu vil jeg gerne have den til at åbne folderen automatisk, hvordan gør jeg
> det?

Fortæl lidt mere om dit kamera.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 14-12-03 15:40

> Fortæl lidt mere om dit kamera.
HP Photosmart 320. Forbindes via USB.
Men det er vel ren Windows der skal rodes med?

Stefan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-12-03 22:29

In article <brhsnk$2un$1@sunsite.dk>, stk@mad.dk says...
> HP Photosmart 320. Forbindes via USB.
> Men det er vel ren Windows der skal rodes med?

Jo, men HP har sære ideer med at bundle alt muligt skrammet sammen med
deres drivere. Jeg blev træt af supporten til mit Photosmart 215 og
købte en kortlæser til USB. De kan fås for en hundrede-las i Føtex.

Nu henter jeg billederne fra et "flytbart drev", som Windows kalder
det.

Fra : Kispus

Dato : 22-12-03 17:15

Åbn "Denne komputer" sæt dit kamera til og der kommer så
et ikon (flytbar disk) højreklik på det og bestem så: Åbn med !!
Fremover åbner programmet så snart du sætter kameraet til.
Hilsen John