Skærme
Fijala 3554
19" TFT der 100% er med S-IPS?
Fra : Mule

Dato : 14-12-03 14:11

Har læst og kigget både her og Prad.de i adskillige timer, men jeg kan ikke
finde ud af om der faktisk er kommet 19" S-IPS på markedet eller om det kun
er en skrøne. Er der nogen der kender en 19" skærm der med 100% sikkerhed
har S-IPS nu? Har set at LG 1910B måske har i nogen udgaver - men det
hjælper jo ikke meget.

Fra : Mule

Dato : 15-12-03 00:05

Fandt lige noget interssant i Prad.de forum:
http://www.prad.de/board/thread.php?threadid=7432&sid=
Et semi-officiel afklaring fra LG i Tyskland vedr. 19" S-IPS, hvor de siger
at der skulle havde været S-IPS i 1910B og P, men det er der bare ikke
endnu - de var åbenbart ikke klar alligevel! Til næste år burde de komme med
S-IPS men med 25ms - og ikke 16ms som først annonceret. De har vist
virkeligt lavet rod i den, mht marketing og produkt info.