DualSim.dk/Sim Doctor
Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 14-12-03 12:09

Hej alle, nu har jeg læst nogle af de indlæg der har været om
DualSim.dk, og umiddelbart lyder det jo som om at de godt kan levere
selve dual-simen (altså den fysiske dims man nu længe har kunnet få i
udlandet med to sim-kort i), men ikke Sim Doctoren (den hvor man kan
kopiere flere sim-kort ned på ét nyt kort).

Så ville jeg bare lige høre: Er der overhovedet nogen der har modtaget
en Sim Doctor? Og er der nogen der ved hvor DualSim.dk får dem fra (hvis
de altså fik dem ?

Med venlig hilsen Preben

Fra : JMo.

Dato : 14-12-03 20:54

Preben Mikael Bohn wrote:

> Og er der nogen der ved hvor DualSim.dk får dem fra (hvis
> de altså fik dem ?

http://shor.ter.dk/43653613

- kunne måske være et bud...

Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 14-12-03 22:19

JMo. wrote:

> http://shor.ter.dk/43653613

Takker...

Med venlig hilsen Preben

Fra : JMo.

Dato : 14-12-03 23:04

Preben Mikael Bohn wrote:

> Takker...

Sålidt...

Men inden du bestiller en ordentlig bunke hjem, bør du nok lige læse

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20031205/ELEKTRONIK/112050060

Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 15-12-03 18:55

JMo. wrote:
> Men inden du bestiller en ordentlig bunke hjem, bør du nok lige læse
> http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20031205/ELEKTRONIK/112050060

Var egentlig den der triggerede mig fra start af...

Med venlig hilsen Preben

Fra : Arne B.

Dato : 17-12-03 14:58

Lyder spændende - men mener I ikke måske det er sikkert nok at købe et
Dualsim kort og ikke benytte den der Simdoktor?

Har nogen erfaring med Dualsim om det virkelig virker på f.eks. mine to
Nokia 6310i med tysk Vodafone og dansk TDC kort?

Tak for evt. svar - mvh Arne

--------

Bitte an die Gruppe beantworten und in Kopie auch an arne-b@bigfoot.com
Danke

Please reply to the group and also directly to arne-b@bigfoot.com Thanks

Fra : BG

Dato : 17-12-03 16:29

On Wed, 17 Dec 2003 14:58:23 +0100, "Arne B." <arne-b@bigfoot.com>
wrote:
> [...]
>
>Har nogen erfaring med Dualsim om det virkelig virker på f.eks. mine to
>Nokia 6310i med tysk Vodafone og dansk TDC kort?

Ja, hvis dine Nokia ikke er SIM-låste.

Börje, fra Sverige.

http://osbymikro.tk
http://2sms.tk