kan ikke synce min P900
Fra : Jesper Olsen

Dato : 14-12-03 11:19

Jeg forsøger at synce Outlook i min XP med P900

Har installeret PCsuite 2.1.1
Har installeret driverne til cradlenen
PCsuite har fundet min P900
Outlook er standard e-mail program
Har sat PCsuite op til at synce kontaktpersoner, kalender osv i
standardmapperne

Når jeg starter sync, kommer der et vindue frem, hvor der kastes filer frem
og tilbage fra mobilen til PC'eren og der står at synkronisering pågår. I
felterne nedenunder, hvor man kan følge synkroniseringen af hvert område
(kalender, kontakter osv) står at synkroniseringen ej er påbegyndt. Efter
filkastning i 8 sec. stopper seancen med ordlyden "synkroniseringen
afsluttet"
Meeen - der er ikke synkroniseret en tøddel.

Nogen der har et bud?

Mvh
Jesper