Firebird problem under Linux
Fra : Christian Joergensen

Dato : 14-12-03 10:55

Hep!

Jeg har et underligt problem med min Mozilla Firebird. Af og til låser
den location/søge-boksen og man kan ikke skrive. Hvis jeg venter nogle
minutter og klikker rundt i nogle andre programmer, kan jeg pludselig
igen. Det virker også at genstarte den.

Jeg bruger openbox som windowmanager (problemet var der også da jeg brug
blackbox). Det, at det hjælper at benytter andre programmer lidt, får
mig til at tro at det måske ikke er en decideret firebird-fejl, men
måske noget GTK-hejs.

Findes der, om man så må sige, en naturlig forklaring på dette fænomen? :)

FUT: dk.edb.system.unix

--
Christian Jørgensen | In order to understand recursion
http://www.razor.dk | one must understand recursion.

Fra : Sonni Skammelsen

Dato : 14-12-03 12:26

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> wrote in message
> [...]
> blackbox). Det, at det hjælper at benytter andre programmer lidt, får
> mig til at tro at det måske ikke er en decideret firebird-fejl, men

Jeg kan så tilføje jeg har samme problem på en fluxbox, og mener det
optræder både på min debian og gentoo box.

/Sonni

Fra : Jonathan Fromer

Dato : 14-12-03 13:29

Hej

> Jeg kan så tilføje jeg har samme problem på en fluxbox, og mener det
> optræder både på min debian og gentoo box.

Jeg har samme problem her (OpenBSD/fluxbox). Det opstaar oftest naar jeg
har flere "tabs" aabne paa en gang og saa abner endnu en. Det hjaelper
oftest at lukke den nye tab og starte den igen... underligt...

--
Jonathan Fromer