Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Røde øjne - Photo Shop Elements 2.
Fra : Jesper

Dato : 14-12-03 10:37

Hej.

Her er et lille spørgsmål fra en helt nybegynder indenfor foto og ikke
mindst brugen af Photo Shop Elements 2 (har p.t. en gratis prøveversion i 30
dage, men har dog allerede købt programmet, som jeg får i løbet af nogle
dage).

Hvordan fjerner man røde øje med dette program?

Ved godt at det sikkert er et dumt spørgsmål for mange, men jeg skal jo
starte et sted....det virker meget spændende!

mvh

Jesper

Fra : Knud Bonke

Dato : 14-12-03 12:08

:
[...]

Hej Jesper
Der er en udmærket søgefunktion, og hvis du skriver "red eyes" fortæller den, at du skal kruge "red eye brush", det er i
værktøjsbaren i venstre side, 7. linje til højre.
Hilsen Knud

Fra : JH

Dato : 14-12-03 13:03

Jesper wrote:
> [...]
> får i løbet af nogle dage).
>
> Hvordan fjerner man røde øje med dette program?

I bladet "digital foto" nr. 8, det der er i kiosker/forretninger nu,
er der en grundig beskrivelse af, hvordan du gør.
Alternativt kan du bestille bladet her:
http://www.digitalfotomagasin.dk/

JH