Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere nye fugle og folk
Fra : max

Dato : 14-12-03 01:34

Fra : KNL DtP

Dato : 14-12-03 10:56

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:jeOCb.58118$jf4.3374320@news000.worldonline.dk...

> http://www.photosig.com/go/users/userphotos?id=129447

Flotte billeder! Kan godt li' at billederne fra Indien har en varmt farvetone,
fremfor en måske mere korrekt koldere farvetemperatur, som ville ha' taget
magien fra billedet.

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1098885

Her er brugen af DOF utrolig god, da begge børn er isoleret fra baggrunden.
Bagereste dreng er ude af fokus, men stadig synlig - og drengen i forgrunden
står bare piv-skarp. God kontakt mellem "modeller" og fotograf.

.... så lige at dit svane-billede ("Scent of Winter") ligger på forsiden. Hvordan
kommer man derud? Bliver billeder valgt eller er det tilfældigt?

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-12-03 12:09

Kan kun være enig i, hvad Kristian siger. Det er nogle utrolig flotte
billeder. Selv er jeg helt vild med svanebillederne.

> ... så lige at dit svane-billede ("Scent of Winter") ligger på forsiden.
Hvordan
> kommer man derud? Bliver billeder valgt eller er det tilfældigt?

Det er brugerne der afgør om man kommer derud, da det er de højest ratede
billeder der ender der. De ligger der så i en bestemt tidsperiode, tror det
er omkring 24 timer efter opload.

MVH

Thomas Pedersen

Fra : max

Dato : 14-12-03 13:17

"Thomas Pedersen"
> [...]
> billeder der ender der. De ligger der så i en bestemt tidsperiode, tror det

Det er rigtigt Thomas, det er en kombination af anmeldelser
og hvor mange medlemmer der kigger på det og jeg mener
det kan ligge der optil 24 timer.
Systemet fungerer ret godt, da anmeldelser skal være på mindst
15-20 ord for at tælle med, så undgår man lidt den der, flot godt
favel.. Hehehe, men ikke helt.
Tak for jeres søde komentarer - solen skinner så jeg må ud og
skyde et par fugle.. -max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-12-03 13:44

> [...]
> favel.. Hehehe, men ikke helt.
> Tak for jeres søde komentarer - solen skinner så jeg må ud og

Hej Max

Jeg tror jeg vil følge dit eksempel, så kan jeg også få prøvet min nye zoom
af. Det er vist på tide, hvis jeg skal være ærlig.

MVH

Thomas