Endelig jul igen - med Nanna?
Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 14-12-03 00:43

Hej

Kan det passe, at jeg har hørt Nanna Lüders synge Gasolin's "Endelig jul
igen"?

Hvis ja: På hvilken CD er den udgivet?

M.v.h.

Henrik

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 14-12-03 15:22

"Henrik Garde Hansen" <garde@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan det passe, at jeg har hørt Nanna Lüders synge Gasolin's "Endelig jul
> [...]
Jeg tillader mig at tvivle. Til gengæld har Sascha Dupont lavet en version

mvh Claus

Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 14-12-03 18:38

Hej Claus

Hvilken CD er den udgivet på... og i hvilket år???

M.v.h.

Henrik

"Claus H. Skaarup" <skaarup75-fjern@noget-yahoo-tekst.dk> skrev i en
meddelelse news:Gm_Cb.58199$jf4.3388165@news000.worldonline.dk...

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 14-12-03 21:33

> Hej Claus
>
> Hvilken CD er den udgivet på... og i hvilket år???
>
> M.v.h.
>
> Henrik

Den er fra julen 2001, svjh. Jeg har kun set den som single, men det
udelukker selvfølgelig ikke, at den findes på andre CD'er.

mvh Claus

Fra : esdr

Dato : 17-12-03 09:32

In article <IO3Db.58998$jf4.3401275@news000.worldonline.dk>,
"Claus H. Skaarup" <skaarup75-fjern@noget-yahoo-tekst.dk> wrote:

> [...]
> >
> Den er fra julen 2001, svjh. Jeg har kun set den som single, men det
> udelukker selvfølgelig ikke, at den findes på andre CD'er.

Nanna udgav en julecd sammen med Master Fatman og en til jeg ikke lige
kan huske. Den hed "Jul på Rådhuspladsen" og kom svjh i 2001. Det var
ikke den lykkeligste kombination af talenter, der er simpelthen gået for
meget rytmeboks i den, og det klæ'r ikke de ret flotte sange. Hvis du er
helt vild for at få fat i den, så mail mig din adresse. Jeg kommer
aldrig til at spille den alligevel og vil gerne gi den et godt hjem.
Tror julefrokosten snarere skal peppes op af "Take a look in the Mirror"
og "Rage against...Live at the Olympic".

hilsen esther

--
du kan ikke maile på mailadressen. den rigtige er selig snabel-a mail.tele.dk

Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 18-12-03 11:34

Hej Esther
Så vidt jeg ved indeholder "Jul på Rådhuspladsen" kun salmer, så det kan
ikke være den. Ellers tak for hjælpen!

M.v.h.

Henrik

Fra : Henrik Garde Hansen