Udskrive fra internettet ???
Fra : Li Lo

Dato : 13-12-03 23:36

Hejsa

jeg kan ikke udskrive fra Microsoft internet Explorer, den siger :

Linje: 93
Fejl: Adgang nægtet.

Jeg har lige formateret min pcer, så jeg kan igen ikke udskrive fra nettet,
sidst var der en flink person der ga mig et linck til et site hvor jeg
hentet noget ned der løste problemet, men jeg kan ikke huske hvor det var..
er der nogen der kan hjælpe mig ??

Venlig hilsen
Lise Lotte

Fra : Christian Andersen

Dato : 14-12-03 00:11

Li Lo wrote:

> [...]
> hentet noget ned der løste problemet, men jeg kan ikke huske hvor det var..

Er det mon det her link?

http://www.jsiinc.com/SUBM/tip6200/rh6204.htm

En lille søgning på Google efter din e-mailadresse og "print" fandt den
oprindelige tråd. Google er din ven

http://groups.google.com/groups?threadm=phv2rvcb9kpm9ul9k0hc92ul1ph9dte8b9@4ax.com

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Li Lo

Dato : 14-12-03 01:39

MANGE TAK du er bare en skat *S*

Fra : Christian Andersen

Dato : 14-12-03 01:46

Li Lo wrote:

> MANGE TAK du er bare en skat *S*

*fnis* Teehee ...

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!