Manglende lyst til sex.
Fra : Rex

Dato : 13-12-03 21:16

Hejsa
jeg har en kæreste der er inde i en periode hvor hun ikke har lyst til
sex, dette kan godt være for mig meget svært at forstå, da jeg næsten
ikke kan få for meget sex.... jo mere jo bedre jo frækkere jo bedre.
Er det mig der bare skal affinde mig med det eller hvad skal jeg
gøre.. det skal siges at hun ikke selv ved hvad dere er galt, siden
hun ikke har lyst.
Men hun kan godt sidde og cybersexe med andre, dette har hun lyst til.
det kan være lidt svært at tro det ikke er mig der er noget galt med.

Hilsen Rex

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 13-12-03 21:24

"Rex" <sjrex@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
> jeg har en kæreste der er inde i en periode hvor hun ikke har lyst til
> sex

Velkommen i klubben....

> Er det mig der bare skal affinde mig med det eller hvad skal jeg
> gøre

Don't know.

> det kan være lidt svært at tro det ikke er mig der er noget galt med.

Spørg hende, og hvis hun siger at det ikke er noget med dig, så har hun ret.

-Michael.

Fra : Henning

Dato : 15-12-03 07:12

Michael Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Velkommen i klubben....

> Don't know.

> Spørg hende, og hvis hun siger at det ikke er noget med dig, så har

Ja det er hende, der ikke længere har lyst til sex med dig!
Så find hende en ande hun har lyst at have sex med, så må
du jo selv finde een der har lyst til sex med dig.

MVH
Henning

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-12-03 22:15

> [...]
> Men hun kan godt sidde og cybersexe med andre, dette har hun lyst til.
> det kan være lidt svært at tro det ikke er mig der er noget galt med.

I min bog er cybersex = utroskab...

Som jeg ser det, er der kun en forklaring på det... Hun tæner ikke på dig
(mere), men er ikke voksen nok til at indrømme det..

Derfor søger hun at udleve sine sexuelle frustrationer på nettet...

Fra : Henning

Dato : 15-12-03 07:33

*DrømmeFyren* wrote:
> [...]

> dig (mere), men er ikke voksen nok til at indrømme det..
>
> Derfor søger hun at udleve sine sexuelle frustrationer på nettet...

Hun er som så mange af os andre nået til det sted i forholdet,
hvor hun ikke længere tænder på partneren, men har lyst til
sex, så når vi har sex med vores partner, sker det via vores
seksuelle fantasier, hvor vi så kan bruge vores partner til
at opfylde behovet for mellem-menneskelig kontakt samtidig,
og som regel kan vores partne jo aflæse os seksuelt og yde
det med og modspil vi har brug for, ligesom vi kan gengælde
og fremme deres behov for seksuel befrielse.

For masser af par, er det ikke det der sker fysisk mellem
parret her og nu, det, der samtidig foregår oppe i de grå
celler mellem ørene, der køre en helt anden fantasi, der
ofte omhandler sex, som ens partner ofte ikke kan eller
vil være med til/gøre på den "rigtige måde".

Både kvinder og mænd har sex med deres partnere, medens
de dyrker deres onani/mastrubations fantasier samtidig, ellers
kunne de ikke dyrke sex i fællesskab, for de tænder ikke længere
på hinanden, men på deres seksuelle behov og så er det så
dejligt rart og fremmende for sammenholdet at udleve fantasierne
med partneren. ( Selv om den aktuelle sexakt og fantasierne ikke
er i overensstemmelse med hinanden *G*)

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 15-12-03 16:53

In article <3fdd556b$0$69960$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@invalid.madsen.mail.dk says...

> Hun er som så mange af os andre nået til det sted i forholdet,
> hvor hun ikke længere tænder på partneren,

Ack, du får det til at lyde som en trist uundgåelighed at den dag altid
oprinder?

Fra : Henning

Dato : 16-12-03 04:14

PerX ... wrote:
> In article <3fdd556b$0$69960$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> h2m@invalid.madsen.mail.dk says...

> Ack, du får det til at lyde som en trist uundgåelighed at den dag
> altid oprinder?

Der findes altid undtagelser

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 17-12-03 05:08

In article <3fde784e$0$69902$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@invalid.madsen.mail.dk says...

> Der findes altid undtagelser

Et glimt af lys i tågen!

Fra : John Henrik Walentin~

Dato : 18-12-03 17:54

Hej Rex,

Tjah, der er jo mange muligheder, men evt. kunne du snakke med hende om hun
evt. har lyst til lidt andre former for sex, eller hvad der i det hele taget
tænder hende. Det er jo ikke nok blot at du synes "jo frækkere jo bedre",
fokuser evt. på hvad der giver hende den største tilfredsstillelse, hvad der
tænde hende mest.

Måske har hun lyst til eller blot fantasier om trekant-sex, men tør måske
ikke snakke med dig om det, fordi hun er bange for at gøre dig jaloux.

Hvorom alting er, prøv at få en dialog i gang, hvor du mest koncentrerer
dig om hvilke ønsker hun har, så kan i jo finde ud af om det er nogen i kan
opfylde i fællesskab.

mvh
JD.