MS Windows
briani 27239
logge på
Fra : Gert H

Dato : 13-12-03 21:17

Jeg har en pc med win xp pro med 2 brugere.

Når jeg er logget på, men ikke har brugt maskinen i 10-15 minutter, hopper
den automatisk ud til log-on skærmen, og jeg skal så logge på igen hvis jeg
vil bruge maskinen.

Hvordan fjerner jeg dette - så maskinen bare bliver stående som den blev
efterladt ?

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 21:27

Gert H skrev
> [...]
jeg
> vil bruge maskinen.
>
> Hvordan fjerner jeg dette - så maskinen bare bliver stående som den blev

Hej Gert

Højreklik på Skrivebordet -> Vælg Egenskaber -> klik på fanen
Pauseskærm ->Her kan du fjerne beskyttelsen.

Mvh.
Per Schulze
http://www.serverguider.dk

Fra : Gert H

Dato : 13-12-03 21:40

> Højreklik på Skrivebordet -> Vælg Egenskaber -> klik på fanen
> Pauseskærm ->Her kan du fjerne beskyttelsen.

æhh, det er jeg ikke lige helt med på.

Jeg har fjernet pauseskærmen (ingen) og under strømstyring står der ´aldrig´
ud for alle 3 rullegardiner.

Men den hopper altså stadig ud på log-on billedet efter nogle minutter (har
ikke lige taget tid på hvor mange)

Fra : Brizz

Dato : 13-12-03 22:45

> æhh, det er jeg ikke lige helt med på.
>
> Jeg har fjernet pauseskærmen (ingen) og under strømstyring står der
´aldrig´
> ud for alle 3 rullegardiner.

Det er rigtig nok hvad han skriver. Når du står på fanen Pauseskærm så under
der hvor du vælger hvilken pauseskærm står der "Vis velkomstside ved
fortsættelse" der skal du fjerne fluebenet

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gert H

Dato : 14-12-03 14:45

> Det er rigtig nok hvad han skriver. Når du står på fanen Pauseskærm så
under
> der hvor du vælger hvilken pauseskærm står der "Vis velkomstside ved
> fortsættelse" der skal du fjerne fluebenet

nååå, nu er jeg med - havde lige glemt at det er microsoft jeg er oppe imod.

Jeg skulle naturligvis lige først lige aktiverer pauseskærmen før jeg kunne
fjerne fluebenet - og derefter deaktivere pauseskærmen igen.
Og så havde jeg lige glemt, at ´vis velkomstside...´ naturligvis stadig
gælder, selv om det er deaktiveret via pauseskærmen.
- og dumme mig, tænk at jeg ikke selv kunne regne ud, at ´vis velkomstside
ved fortsættelse´ betyder: Vis log-on skærmen efter 10 minutter !!?!?

- men hva´ - nu virker skidtet. Tak