Anbefaling af pinball spil, læs HER!!!
Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-12-03 20:56

Hejsa

Jeg har fundet et spil som jeg kun kan anbefale, spillets navn er:
Adventure Pinball: Forgotten Island

Et fedt pinball spil hvor man har brugt den gode gamle Unreal engine til at
lave nok noget af det fedeste pinball jeg nogensinde har set.
9 baner er der i spillet, hver bane skal gennemføres før man kan komme til
den næste.
Missionen er simpel, red indbyggerne i landsbyerne ved at gennemføre
forskellige tasks på hver bane.
Undervejs kan man finde hemmelige baner, møde dinosaurer og kødædende
kæmpeplanter der jagter din kugle.
Man kommer også ud for at skulle op ad et bjerg og hvordan gør man lige det?
Jo, man lægger sig i en rede og venter på der kommer en pterosaurus og
samler en op og flyver en op på toppen af bjerget.
Andre steder skal man ramme rigtigt i vandet og beundre synet af fisk der
slår til kuglen med halen for man så på den måde kommer videre rundt på
banen.
Sådan er der mange små og sjove detaljer i spillet, jeg har skreget af grin
utallige gange mens jeg har spillet.
Der findes en ekstra bane man kan downloade, den adskiller sig dog en del
fra resten af spillet, men den er nu også meget underholdende.

Spillet fandt jeg til en 50'er i en boghandel og er helt klart alle pengene
værd, ville faktisk godt have givet mere for netop dette spil så godt er
det.

Helt klart mine bedste anbefalinger til dette spil, aldrig har jeg set så
sjovt og originalt et pinball spil.

Læs (lidt) mere her:
http://www.pinball.ea.com/

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.net (fjern NOSPAM)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-12-03 22:39

Har forresten også et link til en demo af spillet hvis nogen skulle være
nysgerrige nok til at prøve det:
http://downloads.ign.com/objects/565/565234d.html

Mvh
Benjamin