Hvem kan flashe min bios chip???
Fra : 2Foxy

Dato : 13-12-03 19:24

Jeg er kommet til at lave en "bad flash" på mit Soltek FRN-L... så
bundkortet er dødt??

Jeg regner med at jeg selv kan pille bios-chippen ud.... og sende den i en
kuvert!!

Hvem ligger inde med udstyr... til de kan lægge en bios på???

Eller har i et link???

mail:

foxy<FJERN>@tele2adsl.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:47

send mig en mail, så finder vi ud af det
mvh
Bent

Fra : 2Foxy

Dato : 13-12-03 20:19

jeg har .. sendt dig en mail... tak

Fra : Allan / Kolding

Dato : 14-12-03 12:50

I skal ikke være bange for at sende til Bent / Hobro.
Han er en af de mest seriøse mennesker her i gruppen.

Jeg har lige selv haft et bundkort oppe ved ham og har fået
det fint tilbage. Pænt pakket ind m.v.
Desuden er han knaldhamrende dygtig og utrolig flink.

Så lige en ros og tak til dig Bent.

MVH Allan / Kolding.

KLIP