problem med form
Fra : bo rattenborg

Dato : 18-04-01 18:50

Nedenstående virker fint hos worldonline.dk men ikke hos azero.dk hvad kan
det skyldes ?
Og er der nogen løsning ?

mvh
bo rattenborg

<? print $text; ?>
<FORM NAME="description" ENCTYPE="multipart/form-data" ACTION="main.php"
METHOD="POST">
<TABLE WIDTH=300 CELLPADDING=1 CELLSPACING=0 BORDER=0 BGCOLOR="#999999">
<TR>
<TD>
<SMALL>Beskrivelse</SMALL>
</TD>
</TR>
<TR>
<TD ALIGN="center" VALIGN="bottom">
<TEXTAREA NAME="text">test</TEXTAREA>
</TD>
</TR>
<TR>
<TD>
<INPUT TYPE=hidden NAME="submit" VALUE=1>
<INPUT TYPE="image" value="submit" src="img/buttons/ok.gif" border=0>
</TD>
</TD>
</TABLE>
</FORM>
</BODY>
</HTML>

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 18-04-01 18:50

bo rattenborg <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote:

>Nedenstående virker fint hos worldonline.dk men ikke hos
>azero.dk hvad kan det skyldes ?

Det kan være at du bruger <? istedet for <?php ..

Ellers kunne du jo fortælle hvad fejlmeddelsen siger ?

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

"Uden cola og hikke - Duer helten ikke!"

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-04-01 18:50

bo rattenborg wrote:

> [...]
> <INPUT TYPE=hidden NAME="submit" VALUE=1>
> <INPUT TYPE="image" value="submit" src="img/buttons/ok.gif" border=0>

hvad præcis er det fejlen gør?

jeg har forøvrigt aldrig set denne her før:
ENCTYPE="multipart/form-data"

MVH
kim
--
drug, n:
   A substance that, injected into a rat, produces a scientific paper.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 18-04-01 18:56

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har forøvrigt aldrig set denne her før:
> ENCTYPE="multipart/form-data"

Jeg har et script, der uploader billeder, som jeg ikke kan få til at virke
uden. Så jeg gætter på det har noget ASCII / BINARY overførsel at gøre, men
jeg ved det ikke.

Mvh
Tonni Aagesen

NB: 3 svar indenfor to minutter, sådan! Og endda to af dem før spørgsmålet
blev stillet

Fra : bo rattenborg

Dato : 18-04-01 22:34

> hvad præcis er det fejlen gør?
$text bliver ikke sendt.

Inden fejlmeldinger - ingenting overhoved

> jeg har forøvrigt aldrig set denne her før:
> ENCTYPE="multipart/form-data"

hmm kan det være det ?

Fra : bo rattenborg

Dato : 18-04-01 23:08

> jeg har forøvrigt aldrig set denne her før:
> ENCTYPE="multipart/form-data"

Ha - det var den der drillede

Tak for hjælpen til dem der har brugt tiden der på.

Mvh
bo rattenborg

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 18-04-01 18:50

"bo rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> skrev i en meddelelse
newskD6.5$eY.3775@news101.telia.com...

> <? print $text; ?>

[klip en hel form]

<?="$text";?>

....eller...

<?
if ($submit) {
echo "$text";
}
?>

<FORM .......... ACTION="$PHP_SELF">

- gør tricket for mig

....behøver du "ENCTYPE="multipart/form-data" ??

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Morten Breum Mikkels~

Dato : 18-04-01 19:03

In article <OpkD6.5$eY.3775@news101.telia.com>, "bo rattenborg"
<bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote:

> Nedenstående virker fint hos worldonline.dk men ikke hos azero.dk hvad
> kan det skyldes ?

Hvordan virker?

> Og er der nogen løsning ?

Fortæl først om problemet...

> <? print $text; ?>

php'en ser fin nok ud. Hvis $text indeholder noget, så skulle der komme
noget her...

> SNIP en masse html, der ikke ser så godt ud

du skal have styr på dine <td>'er og <tr>'er - de er lidt ude af
balance.

--
Morten
Why was I with her? She reminds me of you.