Kan man dette??
Fra : Finn Jensen

Dato : 18-04-01 18:43

Hej alle Guruer,

Jeg var inde på en hjemmeside hvor jeg udfyldte en formular og trykkede SEND
og straks kom der en ny side hvor der stod : Tak Finn. Formularen har fået
mit navn da jeg indtastede men hvordan laves denne smarte finesse??

Finn Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-04-01 06:40

Lav en "Custom Confirmation Page".

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-04-01 07:14

Tak for svaret.

Men hvordan linker jeg siderne sammen??

Altså hvis jeg har bestilling.htm og tak.htm hvor input fra bestilling.htm
skal komme ud på tak.htm??

Finn Jensen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 19-04-01 09:52

<form ACTION="http://www.Paasch.Net/cgi-bin/formmail.pl" METHOD="POST"
onsubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)" name="FrontPage_Form1">
<input type="hidden" name="subject" value="Kontakt fra WebSite"><input
type="hidden" name="recipient" value="Info@Paasch.Net">
<input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.Paasch.Net/dkmailsent.htm">

Sidste linie er det du søger ....
Kunne måske gøres nemmere, men dette virker fint hos mig.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-04-01 16:29

"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> skrev i en meddelelse

Nope, Det var inputet fra NAME felter jeg skulle have over på TAK siden.

Har fundet ud af det

FP Ext. gør det hele for mig

/Finn