CD WOW !
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 13-12-03 14:13

Hej NG

Er der nogen der har erfarringer med cd wow ?
jeg så nemlig lige at de har Pirates of the Caribbean DTS til £17 (170kr)
incl fragt til Danmark.
Er det sikkert nok at bestille derfra ?

MVH

Morten

Fra : Morbid Angel

Dato : 13-12-03 14:31

On Sat, 13 Dec 2003 14:13:00 +0100, "Morten Wulff Nielsen"
<wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der har erfarringer med cd wow ?
>jeg så nemlig lige at de har Pirates of the Caribbean DTS til £17 (170kr)

Ja jeg har nok købt ca 150 - 200 film der og kun en gang har jeg fået
en der ikke duede, den byttede de fluks!
Filmenen bliver sendt fra Sverige eller UK, så ingen ubehagelige
overraskelser fra PestDK :)

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : flemsus

Dato : 13-12-03 14:35

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote in
message news:xfECb.60$3D2.6@news.get2net.dk
> [...]
>
> Er der nogen der har erfarringer med cd wow ?
> jeg så nemlig lige at de har Pirates of the Caribbean DTS til £17

Bestil herfra i stedet for: http://www2.cd-wow.com.hk/index_2.php Husk der
er ikke DK subt. Og nej der skal ikke betales told og ja det er sikkert.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Erik

Dato : 13-12-03 15:03

"flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3fdb155a$0$27334$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Bestil herfra i stedet for: http://www2.cd-wow.com.hk/index_2.php Husk der
> er ikke DK subt. Og nej der skal ikke betales told og ja det er sikkert.

Wow! Det er sgu da nogle priser som er til at forstå!
Feks. Bad Boys II reg3. koster kun 132.95 HK$ som svarer til 104 DKR (kurs 78,20).

--
Erik

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-12-03 03:19

flemsus wrote:

> Bestil herfra i stedet for: http://www2.cd-wow.com.hk/index_2.php Husk der
> er ikke DK subt. Og nej der skal ikke betales told og ja det er sikkert.

Eller fra .com-siden med vouchers og rabatlink. Så bliver det som regel
billigere end .hk-siden.

Og der er masser af dvder hos cd-wow som har danske undertekster på.
Også selv om de ikke skriver det.

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6846

/David

Fra : ML-78

Dato : 14-12-03 09:57

> Og der er masser af dvder hos cd-wow som har danske undertekster på.
> Også selv om de ikke skriver det.
>
> http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6846

Så er det nemmere bare at slå filmen op på www.blackstar.co.uk. De plejer at
være gode til at angive hvilke undertekster der er på.

ML-78

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-12-03 12:44

ML-78 wrote:

> Så er det nemmere bare at slå filmen op på www.blackstar.co.uk. De plejer at
> være gode til at angive hvilke undertekster der er på.

Det er en god idé, men det er nu ikke altid at der står at der er danske
undertekster, selv hvis der er det.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 17:45

> Det er en god idé, men det er nu ikke altid at der står at der er danske
> undertekster, selv hvis der er det.
>
> /David

gi lige et link til alle de rabat links du snakker om

Rune

Fra : ML-78

Dato : 14-12-03 14:48

> Eller fra .com-siden med vouchers og rabatlink. Så bliver det som regel
> billigere end .hk-siden.

Hvor finder man forresten disse rabatlinks, hvor der f.eks. trækkes £1 fra hver
titel? De par links jeg har virker ikke mere.

ML-78

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-12-03 15:28

ML-78 wrote:

> Hvor finder man forresten disse rabatlinks, hvor der f.eks. trækkes
> £1 fra hver titel? De par links jeg har virker ikke mere.

Kopieret fra tidligere indlæg:

http://www7.cd-wow.com/index_2.php?affid=12685&pp_nr=2 - her er der
automatisk trukket £1,50 fra de fleste priser.

http://www5.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12594_0&affid=12594 kan
bruges til at bestille en rabatkode på £1,50 til én dvd eller £1,00 til én
cd. Du får den sendt direkte til den mail-adresse, du opgiver. Du kan kun
bestille én rabatkode pr. mailadresse.

Fra : ML-78

Dato : 14-12-03 15:35

> Kopieret fra tidligere indlæg:
>
> http://www7.cd-wow.com/index_2.php?affid=12685&pp_nr=2 - her er der
> automatisk trukket £1,50 fra de fleste priser.

Den virker ikke længere. Jeg ser de samme priser uanset om jeg klikker på dette
link eller besøger hovedsiden.

> http://www5.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12594_0&affid=12594 kan
> bruges til at bestille en rabatkode

Den har jeg allerede benyttet.

ML-78

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-12-03 15:40

ML-78 escribió / skrev

> Den har jeg allerede benyttet.

Så opret en ny hotmail adresse og benyt den igen
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Tim Christensen

Dato : 16-12-03 15:44

ML-78 wrote:

> Den virker ikke længere. Jeg ser de samme priser uanset om jeg klikker på dette
> link eller besøger hovedsiden.

http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-85600-58860-70547-36140

Virker (£1)

> Den har jeg allerede benyttet.

Du kan bruge andre email adresser.

Mvh

Tim

Fra : ML-78

Dato : 16-12-03 19:28

http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-85600-58860-7
0547-36140

> Virker (£1)

Tak for linket. Der er netop røget en Criterion i kurven.

> Du kan bruge andre email adresser.

Jep, men det er alt for besværligt og rodet at oprette ny email-adresse hver
gang og så bestille fra den.

ML-78

Fra : Anders HL

Dato : 16-12-03 19:44

> Jep, men det er alt for besværligt og rodet at oprette ny email-adresse
hver
> gang og så bestille fra den.

Du behøver ikke bestille fra den, du kan nøjes med at bruge den den ene gang
til coucher koden. Når du så efterfølgende bestiller fra CD wow benytter du
bare alle de normale oplysninger du plejer (f.eks. din normale email osv.)
De er ligeglade - og hvorfor skulle de ikke være det, de tjener jo stadig
penge på det....

Anders HL

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-12-03 16:49

ML-78 wrote:

> Hvor finder man forresten disse rabatlinks, hvor der f.eks. trækkes £1 fra hver
> titel? De par links jeg har virker ikke mere.

Man følger med i Forhandler-forummet på http://www.dahf.dk

/David

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 14-12-03 10:29

> Bestil herfra i stedet for: http://www2.cd-wow.com.hk/index_2.php Husk der
> er ikke DK subt. Og nej der skal ikke betales told og ja det er sikkert.

Hvad er forskellen på den her side, og den der bare hedder .com ?

Ellers tak for de mange replys....

MVH

Morten

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-12-03 12:44

Morten Wulff Nielsen escribió / skrev

> Hvad er forskellen på den her side, og den der bare hedder .com ?

Priserne.
..hk er opgivet i Hong Kong Dollars (brug www.xe.com til at regne den
danske pris ud) og ofte er de en del billigere.
Jeg har selv handlet ca 20 film hos www.cd-wow.com.hk og aldrig haft
problemer.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Devast8or

Dato : 13-12-03 17:16

> [...]
>
> Er der nogen der har erfarringer med cd wow ?
> jeg så nemlig lige at de har Pirates of the Caribbean DTS til £17 (170kr)

Jeg har handlet med CD-wow et 2-3 gange og er helt sikkert tilfreds. Det er
ikke sidste gang jeg har handlet der. Sidst tog det cirka en uge at få en
CD.

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 19:03

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:xfECb.60$3D2.6@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Er der nogen der har erfarringer med cd wow ?
> jeg så nemlig lige at de har Pirates of the Caribbean DTS til £17 (170kr)

Jeg handler der hver uge.
Godt nok svarer de ikke på mine mails, men de er hurtige og billige.

Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-12-03 20:07

Rune Vestergaard escribió / skrev

> Godt nok svarer de ikke på mine mails, men de er hurtige og
> billige.

Underligt, hvis man kontakter dem via deres kundeserviceside, får man
som regel svar inden en time.

Anyway, hvordan endte din Ichi the Kille historie?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 20:28

> [...]
> som regel svar inden en time.
>
> Anyway, hvordan endte din Ichi the Kille historie?

Det er lig nøjagtigt den jeg tænkte på da jeg skrev det foregående indlæg.

Jeg har skrevet til deres kundeservice 2 gange uden at få svar.

Jeg har droppet sagen - det vigtigste er jo at jeg har fået fat i den
uklippede version

Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-12-03 20:35

Rune Vestergaard escribió / skrev

> Det er lig n›jagtigt den jeg t‘nkte p† da jeg skrev det foreg†ende
> indl‘g.
>
> Jeg har skrevet til deres kundeservice 2 gange uden at f† svar.

Træls, specielt fordi jeg selv har kig på denne 2 disc udgave

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-12-03 04:21

Rune Vestergaard wrote:

> Jeg handler der hver uge.
> Godt nok svarer de ikke på mine mails, men de er hurtige og billige.

Fik svar lyn hurtigt, ca. på 1-2 timer.. havde spørgsmål om mit forste køb.

Har handlet der 2 gange.. der var desværre ikke danske tekster på LOTR The
Two Towers Extended, men ok den kostede kun 266kroner .. Irriterer mig
kun fordi det var en gave..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders HL

Dato : 15-12-03 12:12

> Jeg handler der hver uge.
> Godt nok svarer de ikke på mine mails, men de er hurtige og billige.
>
> Rune

De har altid svaret hurtigt på mine spørgsmål, servicen har altid været i
top.

mvh

Anders HL