Hvor finder jeg cheat til counter strike ?
Fra : JacK JooN

Dato : 13-12-03 13:58

Jeg søger aimbot og wall hack er der nogle der kan hjælpe mig med at finde
dem ?

Fra : Jackie

Dato : 13-12-03 14:51

"JacK JooN" <kepu@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger aimbot og wall hack er der nogle der kan hjælpe mig med at finde
> dem ?

Tror dette er et meget dumt sted at spørge om den slags...
Kan personligt ikke tage folk der skal snyde i online spil, så de kan
ødelægge det for en masse andre. Det er fair nok i Single player spil, hvor
man kun ødelægger det for sig selv...Desuden bliver du ikke bedre af at
bruge cheat, og de fleste garvede spillere, kan sagtens gennemskue cheat,
hvilket medfører ban på de fleste servere...

Find nogle servere, hvor Cheat er tilladt, og de skal nok fortælle dig hvor
du kan hente tingene...

Hygge
Jackie

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 13-12-03 15:13

"JacK JooN" <kepu@sol.dk> wrote in message
> Jeg søger aimbot og wall hack er der nogle der kan hjælpe mig med at finde
> dem ?
Desuden er det meget dumt at gøre det i steam/cs 1.6, da ens key er bundet
til ens e-mail og keyen kan ikke ændres. Er kun enig med Jackie, de fleste
spillere kan se når der er tale om wh/aimbot og afskyer selv cheaters, som
kun ødelægger spillet for andre. Istedet for at lære spillet, idag er det jo
sådan at der findes newbie server, hvilket der ikke gjorde da jeg startede i
sin tid. For som man siger øvelse gør mester og i sidste ende giver det pote
ligegyldigt hvor håbløst det ser ud i starten. Desuden kan man godt vinke
farvel til sin cd-key hvis man bliver taget af VAC, da det er samtlielige
secure servere man bliver bannet på. kan kun opfordre dig til ikke at bruge
cheats og så finde newbie servere bla. har Boomtown 2 servere og bliver man
bedre kan man hoppe vidre til deres casual servers og endnu bedre deres semi
serveres, så alt i alt kan jeg ikke se fornuften i at cheate, da man godt
kan finde spillere, der er på samme niveau som en selv.

Hygge

AngelFire

Fra : Doc

Dato : 13-12-03 18:20

Jeg håber seriøst at du bliver bannet fra samtlige CS servere, hvis du har
tænkt dig at cheate.

[Rebels]...WE ARE THE REVOLUTION!
Danish DOD clan since December 2002.
Join us on www.geocities.com/thebeiders

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-12-03 18:37

"JacK JooN" <kepu@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger aimbot og wall hack er der nogle der kan hjælpe mig med at finde
> dem ?

Istedet for at flame manden så giv ham enten et svar han kan bruge eller lad
helt være med at skrive noget.
Om han vil benytte cheats er HANS problem, og desuden tænker I udelukkende
på multi-player cheats, det kunne jo være at han ville bruge cheats i
single-player.

mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Brian Nielsen

Dato : 14-12-03 00:49

Det kunne da også være han havde tænkt sig at bruge cheat til et privat
lille netparty for at drille de andre, så brug sgu da hovedet før i begynder
at skyde med skarpt........

Boboz

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 14-12-03 04:52

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> wrote in message
> [...]
> Om han vil benytte cheats er HANS problem, og desuden tænker I udelukkende
> på multi-player cheats, det kunne jo være at han ville bruge cheats i

ømmm ja nu er sagen den at Counter-Strike er multiplayer og ikke single
player :D derfor CS:CZ blev lavet som kun er single player. Så nej det er
ikke kun hans problem når det er et multiplayer spil, han ødelægger spillet
for alle andre også selvom det er på LAN. Desuden tvivler jeg på dem han
evt. skulle spille imod ville syntes det er sjovt. Men kan tydeligt høre
ingen af jer har spillet CS, for cheat og CS er meget ugle set og som man
siger "once a cheater always a cheater". Jeg har gennem tiden set mange
blive taget med cheat både af VAC, Hlguard, csguard. typiske undskyldning
"ja men jeg havde installeret det til lan" og de havde slettet det, der var
bare nogle filer der var gemt, så de blev detected. Desuden hvis man vil
cheate så kan man også selv finde det. Det er ligegyldigt hvilket
multiplayer spil det er, så er cheats ugle set. Nu er sagen også den siden
cs 1.3 til og med 1.5 har cs været ret hårdt ramt, hvad cheaters angår,
derfor folk har den indstilling, har sågar selv stød på flere cheater claner
der kun gjorde det i cheats og de var så gode og de var så store. Hvis de
var så store og gode, hvorfor brugte de så cheats? indstillingen er bare
sådan i CS at folk hader cheaters. Om så det er folk der spørg om cheats
eller folk der bruger cheats, de alle bliver skåret over en kam. For hvad
skal man ellers bruge cheat til andet end at snyde. For selvom det er på
Lan, hvor længe går, der så før det bliver testet online?

Hygge

AngelFire

Fra : S3N80R

Dato : 14-12-03 11:34

On Sun, 14 Dec 2003 04:51:40 +0100, someone who claims to be "Dorthe
Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

> [...]
>skal man ellers bruge cheat til andet end at snyde. For selvom det er på
>Lan, hvor længe går, der så før det bliver testet online?

Tak, AngelFire - nu er jeg fri for at skrive samme smøre og må alle
cheaters brænde op i helvede ;)

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-12-03 11:54

"S3N80R" <s3n80rREMOVE_THIS@siq.dk> skrev i en meddelelse

> Tak, AngelFire - nu er jeg fri for at skrive samme smøre og må alle
> cheaters brænde op i helvede ;)

Rigtigt nok, jeg hader også selv folk der bruger cheats for at "vinde", men
hvis folk absolut VIL bruge cheats så dem om det, de ægte gamere taber jo
ikke noget ved det, de ved at de kan deres kram på fair vis.
Men jeg ser stadig ingen grund til at flame folk for at spørge efter cheats,
de har problemer nok med selvværdet når de i det hele taget vil bruge
sådanne metoder.

Mvh
Benjamin

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 15-12-03 05:03

> [...]
cheats,
> de har problemer nok med selvværdet når de i det hele taget vil bruge

Under ingen omstændighed vil jeg være med til at ødelægge CS communitiet, så
der kan komme flere cheaters. Kan bare huske under cs 1.3 og cs 1.4 det var
et levende helvede hvad CS admins angik, det var næsten et 24 timers
arbejde, for cheater udviklerne var hurtiger end dem der udviklede csguard
og senere hlguard. Har selv admin hos tiscali/gameland fra beta 7.1 til 1.5,
så jeg ved hvad jeg snakker om. Hvordan vil du selv have det, at dit team i
hver runde bliver nakket ned af en person der laver hs hvergang pga. aimbot
og du ikke kan få fat i en admin og anticheat toolsene ikke detecter ham? og
sådan var det under cs 1.3 - 1.5 der var ikke de demoer jeg ikke blev
bombaderet med dengang. Så folks indstilling er sådan og det kan du ikke
ændre ved. Der er andre i denne gruppe der har spurgt om det før og de har
fået samme tur, lige som når folk spørg om at få hjælp til at brænde et spil
hentet fra nettet. Så flaming or not. og Selvværd tvivler jeg på, hvis det
er det har BT da rate begrænset server, så man kan finde spiller på sit eget
niveau. Hvilket der ikke gjorde i beta dagene, det var hårdt på og så tage
ved lære fra de andre spillere, selvom man blev mejet ned den ene gang efter
den anden. Den gang ville jeg tro, der var flere der havde falde over for
cheatens frittelser, men sådan var det ikke, måske fordi folk var mere
stædige dengang dunno, for idag bliver der spurgt oftere efter det end
dengang om så folk er blevet svager, mindre selvtillid eller ikke gidder
arbejde for det, skal jeg ikke kunne udtale om, da jeg aldrig nogen sinde
kunne finde på at bruge det, lige meget, hvor desperat jeg blev. så vil jeg
heller stoppe frem for at ødelægge spillet for andre.

Hygge

AngelFire

Fra : Dorph

Dato : 15-12-03 19:50

> [...]
> Om han vil benytte cheats er HANS problem, og desuden tænker I udelukkende
> på multi-player cheats, det kunne jo være at han ville bruge cheats i

Pff - fjols - det er sq da i høj grad vores problem at han vil cheate i cs,
nu
findes det jo ikke lige i singleplayer.

Fra : Cinnober

Dato : 14-12-03 11:55