Tekst til Undskyld med L.O.C
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 13-12-03 12:22

Heysa. Er der nogen der har teksten til denne sang?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Dopedog

Dato : 14-12-03 13:04

> Heysa. Er der nogen der har teksten til denne sang?
>
> Mvh Martin Sjøstrand

http://natten-i.dk/myhome/lyric/index.php?id=513

Værsåartig!

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-12-03 20:09

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> -Ronnie
>
> --
> Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

I guuuuuuder en ordblid teenager der har lyttet den efter og skriblet det
ned... Man får helt kuldegysninger.. :/

Mikael

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 14-12-03 20:41

Takker

> I guuuuuuder en ordblid teenager der har lyttet den efter og skriblet det
> ned... Man får helt kuldegysninger.. :/
>
> Mikael

Er den forkert?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-12-03 16:16

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> wrote in message

> Takker

> Er den forkert?
>
> Mvh Martin Sjøstrand

Næææ den er vel ikke forkert så længe man "synger" den som man læser den..
Men stavemæssigt er den jo helt gal.. :)

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 19:36

Martin Sjøstrand wrote:

> Er den forkert?

De fleste af de MANGE fejl er bare almindelige stavefejl, men der er et
par meningsforstyrrende, fx når der står "noget vi kan nydes om", som
skulle være "noget vi kan nyde sammen". Men LOC rapper jo meget
tydeligt, så disse fejl vil man kunne opsnappe ved en hurtig gennemlytning.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net