gennemsigtig
Fra : RuneStone

Dato : 13-12-03 11:50

http://www.rtk-design.dk/rod/ko/index.htm
hvordan laver jeg mit iframe gennemsigtig så jeg kan se baggrunds billede ?
(der hvor der står Cow Got The Power...)

mvh. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk || www.vinperlen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-03 20:04

"RuneStone" <rune@rtk-design.dk> skrev :

>http://www.rtk-design.dk/rod/ko/index.htm
>hvordan laver jeg mit iframe gennemsigtig så jeg kan se baggrunds billede ?

<iframe allowtransparency="true" src="links/startside.htm"
name="main" height="270" width="100%" frameborder="0"
framespacing="0" scrolling="NO">
--
Knud

Fra : RuneStone

Dato : 15-12-03 15:56

> <iframe allowtransparency="true" src="links/startside.htm"
> name="main" height="270" width="100%" frameborder="0"
> framespacing="0" scrolling="NO">

http://www.rtk-design.dk/rod/ko/ Det hjalp ikke meget? jeg havde nemlig
allerede allered prøvet at skrive det som du forslog mig...

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-03 16:42

"RuneStone" <rune@rtk-design.dk> skrev :

>http://www.rtk-design.dk/rod/ko/ Det hjalp ikke meget? jeg havde nemlig
>allerede allered prøvet at skrive det som du forslog mig.

Jeg kan ikke lige finde det cssark, som du linker til på siden i
iframen.

Men du skal også sætte background-color: transparent på siden.
--
Knud

Fra : RuneStone

Dato : 15-12-03 19:50

> Jeg kan ikke lige finde det cssark, som du linker til på siden i
> iframen.
>
> Men du skal også sætte background-color: transparent på siden.

Nu fik jeg lavet den transparent, men hvorfor kommer der ikke det der
baggrunds billede som jeg har sat ind i min <td> i index.htm

mvh. Rune Thougaard

Fra : René Lønstrup

Dato : 15-12-03 23:40

RuneStone wrote:

> Nu fik jeg lavet den transparent, men hvorfor kommer der ikke det der
> baggrunds billede som jeg har sat ind i min <td> i index.htm

Fordi du har sat det forkert ind..

Du har skrevet:

Det skal være:

--