Rolling Stones
Fra : Mimi

Dato : 13-12-03 10:19

Hej NG.

Jeg har brug for lidt hjælp til juleindkøbene:

Min mand ønsker sig nogle "Rolling Stones CD'er med nogle af de fede gamle
numre". Hm, hm, da jeg ikke selv er den store RS-fan er jeg ikke lige sikker
på, hvad han mener, og hvis jeg går ham på klingen så VED han jo, hvad jeg
køber. Så jeg håber nogen i denne NG vil komme med et bud.

Hans musiksmag inkluderer i øvrigt bands som:
Metallica
Guns N' Roses
Dizzie Mizz Lizzie
David Bowie (det ældste og det nyeste, ikke "China Girl perioden")

Forslag til hvad manden mon vil værdsætte af gamle Rolling Stones CD'er /
numre modtages med kyshånd.

Og nej, han læser ikke med i denne NG*GG*.

Mvh Mimi

Fra : CNS

Dato : 13-12-03 12:29

Hvis han mangler en introduktion til dem, må The Singles Collection - The
London Years - en 3CD med alle singlerne fra 63-71 være et godt valg.. jeg
har ihvertfald været glad for min...! Jeg tror jeg købte min for 99,- i sin
tid, men den var også brugt...

http://www.charts-music.co.uk/16C5000001R5000002-16PB00006LSTG_The-Rolling-Stones-The-Singles-Collection-The.html

/Christian

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-12-03 05:54

> [...]
> numre modtages med kyshånd.
>
> Og nej, han læser ikke med i denne NG*GG*.

Hej Mimi

Kan helt klart tilslutte mig ideen med Singles Collection.
Min købte jeg hos CDON.COM og en hurtig checker sagde, at de stadig har den,
til den nette pris af Kr 249,- Så skal det være den bredmundede frø Jagger
& Co, så skal det nok være den, eller 40 Licks til Kr 209,- samme sted...De
må vel begge betragtes som gode gaveemner. Der er vist 2 nye numre på 40
Licks, som ikke findes andre steder. til gengæld er der så vist flere af de
gamle på Singles Collection, og det er vel dem man går efter, når man savner
Stones..

M.V.H.....Benny..

Fra : Peter G

Dato : 14-12-03 15:06

Mimi skrev:

> [...]
> lige sikker på, hvad han mener, og hvis jeg går ham på klingen så VED
> han jo, hvad jeg køber. Så jeg håber nogen i denne NG vil komme med et

Beggars Banquet
Let It Bleed
Sticky Fingers
Exile On Main Street?

--
M.v.h. Peter.

Fra : Mimi

Dato : 15-12-03 09:47

Det lyder som om Singles Collection kunne være hittet. Vi håber den gør
lykke.
Tak for input allesammen.
Mimi