Goodby Lenin
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 09:53

Jeg vil gerne købe denne film på VHS. Jeg ved at den længe har været til at
skaffe i butikkerne i Tyskland (og dermed selvfølgelig ikke dansk tekstet).
Har I nogen ide om, hvor jeg ville kunne bestille den hjem over nettet i den
tyske udgave og om det er realistisk at få den leveret før jul?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Per Moreau

Dato : 13-12-03 13:09

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in

> [...]
> dansk tekstet). Har I nogen ide om, hvor jeg ville kunne bestille den
> hjem over nettet i den tyske udgave og om det er realistisk at få den

Jo, hvis du bestiller den via Amazon.de
Hvis jeg bestiller hos dem i week-enden plejer leveringen at være
fremme senest om Torsdagen.

Mvh
Per M.

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 13:32

> Jo, hvis du bestiller den via Amazon.de
> Hvis jeg bestiller hos dem i week-enden plejer leveringen at være
> fremme senest om Torsdagen.

Tak - så er den bestilt. Venter med spænding....

Mvh
Anette Linnea