SonoMemo
Fra : Henrik

Dato : 13-12-03 09:14

Hej

Jeg har en indtalt besked på SonoMemo som jeg gerne vil have ud på
feks mp3 eller lignende - kan det lade sig gøre?

Sonofon siger at beskeden ligger på mobilen (S55), men jeg ringer da
til SonoMemo for at afspille den.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 11:04

> Sonofon siger at beskeden ligger på mobilen (S55), men jeg ringer da
> til SonoMemo for at afspille den.

Det er forkert. Den ligger på Sonofon's Memo-central (eller hvad man nu
kalder det) - du kan ikke få den ud på MP3 på andre måder end ved at sætte
telefonen op til en mikrofon.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Johnny

Dato : 13-12-03 11:19

Henrik wrote:
> [...]
> feks mp3 eller lignende - kan det lade sig gøre?
>
> Sonofon siger at beskeden ligger på mobilen (S55), men jeg ringer da

På din S55 har du mulighed for at optage samtaler (læs
instruktionsbogen). Dvs. du optager bare din telefonsvarer, og derefter
kan du sende lydfilen videre via. MMS til din computer.

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Henrik

Dato : 14-12-03 03:31

On Sat, 13 Dec 2003 11:18:33 +0100, Johnny
<johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote:

>På din S55 har du mulighed for at optage samtaler (læs
>instruktionsbogen). Dvs. du optager bare din telefonsvarer, og derefter
>kan du sende lydfilen videre via. MMS til din computer.

Mange tak, det virkede.

Mvh
Henrik