Ingen lyd på ASUS A7V600 bundkort ?
Fra : H. Ris

Dato : 13-12-03 08:57

Hej

Jeg har købt min fars Fujitsu-Siemens PC, som har et Asus A7V600-F bundkort,
jeg går ud fra at "-F" bare betyder at det er en "Fujitsu-Siemens" PC.

Jeg har flyttet bundkortet over i mit maxi-tower kabinet, og installeret
windows XP på en helt ny harddisk, alt virker perfekt, men der kommer ikke
lyd ud af line-out på lydkortet som sidder onboard, hvad kan være problemet
?

Under enhedshåndtering ser det ud til at alt er som det skal være.

Mvh
Holger

Fra : ¤

Dato : 13-12-03 09:19

har du hentet driveren til lydkortet på asus websted ? Windows XP
cd-en har ikke driveren. Det samme gælder det indbyggede Gigabit
netkort