Erfaringer med Nokia 3510i ?
Fra : John Frandsen

Dato : 12-12-03 22:57

Hejsa...

Er der nogen der har erfaringer med Nokia 3510i, er jeg meget interesseret i
at høre dem!

Mvh John

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-12-03 08:11

On Fri, 12 Dec 2003 22:57:15 +0100
"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> wrote:

> Hejsa...
>
> Er der nogen der har erfaringer med Nokia 3510i, er jeg meget
> interesseret i at h_re dem!

den er ret stor og ret poppet (det der discolys rundt i kanden når den
ringer). Ikke en mobil jeg ville gå efter.

Fra : Benjamin

Dato : 13-12-03 23:48

John Frandsen wrote:
> [...]

Den kan ikke tåle saltvand ..

Den er større end 3310.

Grafisk er den ikke så fancy selvom 'det jo er farvedisplay'.

Men udemærket hvis man går efter en billig fon.

--

/ Benjamin

Fra : Jim Andersen

Dato : 15-12-03 17:19

John Frandsen wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med Nokia 3510i, er jeg meget
> interesseret i at høre dem!

Jeg skiftede min 4 år gamle mobil ud med en 3510i.

Jeg er godt tilfreds. God batteri-tid. Rimeligt nemme menuer. Fin-fin ordbog
når man skal skrive sms-er. ok lyd-kvalitet. let-læselig skærm/skrifttype.
Jeg bruger ikke java, eller mms eller spil. Kun snak og sms.

Software'n kunne dog godt være bedre. Og manualen.

/jim