120gb hd og Soltek SL-75DRV5
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 12-12-03 23:06

Hej

Jeg skal have en ny HD, så vil jeg lige høre om mit bundkort kan køre med en
120gb HD?

mvh
Gerner

Fra : phg1

Dato : 12-12-03 23:43

"Gerner Majlandt" skrev d. 12-12-03 23:06 dette indlæg :
> Hej
>
> Jeg skal have en ny HD, så vil jeg lige høre om mit bundkort kan køre
med en
> 120gb HD?
>
> mvh
> Gerner
>
> nu skriver du ikke hvad det er for en harddisk men hvis det er en ata
100/133 kan den for det er ikke bundkortet der sætter begrænsningerne
det er din bios/styresystemet

http://www.kandu.dk/

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 13-12-03 15:59

"phg1" <phg1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:3fda45a5$0$165 >
> 100/133 kan den for det er ikke bundkortet der sætter begrænsningerne
> det er din bios/styresystemet

Hvordan finder je ud af om min bios kan se en 120gb HD?

mit styresystem er windows 2000 server, så den skulle vel være ok?

mvh
Gerner