Brutus
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-12-03 21:39

Godaften alle sammen

Jeg må lige fortælle jer om lille Brutus

Brutus er en dejlig gårdhund på 5 år, som lige pt bor hos en familie. Brutus
bor også sammen med sin far. Far og søn har det stort set meget godt sammen
når familien er hjemme, men så snart far og søn er alene hjemme, kæmper de
om hvem der skal bestemme, hvilket er synd for dem begge.
Så nu har familien taget den beslutning om at finde et nyt hjem til Brutus.
Og det hjem blive nu hos min svigermor.
I går var vi nede og se ham for første gang, og nøj hvor var han kær', en
lidt sky hund, der alligevel var meget trykheds søgnede. Vi havde kun været
der kort tid, så var han tryk ved os, og ville sidde i arm

Nu skal han jo ikke bo sammen med Nicki, men det ville jo være rigtig
dejligt hvis de kunne sammen, så vi prøvede at sætte hundene sammen, og fint
gik det, så nu håber vi det går lige så fint når Brutus og Victor skal mødes
( victor er min kærstes brors hund ), men det tror jeg, for Victor er from
som et lam *S*.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( snart kan der også ses billed af brutus på hjemmesiden )