Problem med lokaltnætværk ?
Fra : Steen

Dato : 12-12-03 20:15

Jeg har to maskiner (de køre XP Home)forbundet med en Linksys router. Det
virker fint med forbindelsen ud, men der er problemer med det lokale
nætværk. Den ene pc virker, men den anden kan godt se de delte mapper, men
når man vil åbne dem kommer der en fejlmelding. Når jeg går ind i system i
logbogen på den pc som jeg ikke kan få lov til at se de delte mapper på,
skriver den : Serverens konfigurationsparemeter " irpstacksice " er for
lille til, at serveren kan bruge en lokal enhed .

Er der nogen der ved hvad der er galt, jeg kan godt finde det paremeter i
regedit.exe på den maskine der har problemer, men når jeg går ind på den
anden pc så findes dette parameter slet ikke.

Hilsen Steen