Hund og Cykel, hvor finder jeg????
Fra : Webbitch

Dato : 12-12-03 18:46

Hejsa Alle sammen.
for et års tid siden så jeg en smart anordning der kunne monteres på
cyklen, som man så kunne sætte hundens line fast i, så man er fri for at
holde linen når man cykler med hunden.
Nu er det så at jeg ikke kan huske hvor det var jeg så den. er der nogen
her i NG der ved hvor de kan købes???? har snakket med min cykelhandler
han lignede bare et spørgsmålstegn.
Vov
Søs

http://www.kandu.dk/

Fra : Holm

Dato : 12-12-03 20:13

"Webbitch" <Webbitch.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu er det så at jeg ikke kan huske hvor det var jeg så den. er der nogen
> her i NG der ved hvor de kan købes???? har snakket med min cykelhandler

Hej........

Her er et link du måske kan bruge :

https://secure.surfnet.fi/bewi-dog/dogbiker/facts_swedish.html

Fra : Holm

Dato : 12-12-03 20:15

> [...]
> Nu er det så at jeg ikke kan huske hvor det var jeg så den. er der nogen
> her i NG der ved hvor de kan købes???? har snakket med min cykelhandler

......eller her :
http://www.canisweb.com/redirect.php?target=/nettbutikk/produktpres.php?side
=24

Fra : Line

Dato : 12-12-03 22:24

Webbitch wrote:
> Hejsa Alle sammen.
> for et års tid siden så jeg en smart anordning der kunne monteres på
> cyklen, som man så kunne sætte hundens line fast i, så man er fri for
> at holde linen når man cykler med hunden.

Hejsa Søs.

Du mener sikkert en Springer. Det er (i følge upålidelige kilder - gæt selv
hvem.....) en norsk opfindelse og kan findes på Canis:
http://tinyurl.com/yzwj
Ser vi dig snart i klubben igen?

--
Mvh. Line

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 13-12-03 00:11

En springer kan du også få her i landet, der en del dyreforretninger som
fører den, men den kan også købes på nettet: www.hundens.net.

Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Ibens

Dato : 13-12-03 12:17

Hej Søs

<snip> en smart anordning der kunne monteres på
> cyklen, som man så kunne sætte hundens line fast i, så man er fri for at
> holde linen når man cykler med hunden.
<snip>

Østrand Hundeartikler - www.ostrand.dk har også en anordning til cyklen, som
ikke er en Springer,
men som jeg forstod dem på udstillingen i Ballerup, så er dne kun til store
hunde.

God fornøjelse med købet.

www.kenjan.dk sælger også den "originale" Springer.

MVh

Iben
Kennel Born To Work www.kelpie.dk

Fra : Bettina

Dato : 13-12-03 23:38

Hejsa

Her er lige et link til et sted mere, hvor de sælger noget til brug
når man skal cykle med hunden. Det er et dansk firma.

Dette er det direkte link:
http://www.dyrecenter.dk/shop/productinfo.asp?id=4768&caller=1

Ellers er det:
http://www.dyrecenter.dk

Hilsen Bettina

Fra : Dharma

Dato : 15-12-03 00:01

Hej!

Hvis du er fra sjælland og vil købe den fra en dyrehandel, så prøv
maxsø. De har den, og mange andre gode ting. Maxsø ligger i Rødovre og
har netadressen: www.maxsoe.dk

MVH Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 09:19

On Sun, 14 Dec 2003 23:00:47 GMT, "Dharma" <Dharma.news@kandu.dk>
wrote:

>Hvis du er fra sjælland og vil købe den fra en dyrehandel, så prøv
>maxsø. De har den, og mange andre gode ting. Maxsø ligger i Rødovre og
>har netadressen: www.maxsoe.dk

Lidt OT (selvom det handler om en hund)... Har de også stadigvæk Max?
Det er godt nok den største rotte jeg nogensinde har set.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk