Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kort forskel til digi kamera ?
Fra : CJK

Dato : 12-12-03 17:13

Hvad er forskellen på Secure Digital kort & Multimedia Card ?
Efter hvad jeg kan se har de samme størrelse og koster stort set det samme.
Mit kamera kan vist nok bruge begge... (exilim Z4 )

Kenneth

Fra : Henry

Dato : 12-12-03 18:28

"CJK" <stillcruising@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
samme.
> Mit kamera kan vist nok bruge begge... (exilim Z4 )

speed, durability, write-protection, copyright protection, and size

http://www.geocities.com/romidar/mmcvssd.htm

Mvh

Henry

Fra : CJK