MS Windows
briani 27239
Langsom IE6 samt OE
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 12-12-03 17:12

Jeg kører Win XP Pro Dk SP1 - min Internet Explorer kører utrolig langsom,
derudover er der en anden sær ting. Når jeg går ind på TV2 TV guide og peger
på en af programmerne og klikker -så plejer jeg at kunne se programomtalen
nedenunder - det kan jeg ikke længere.

Hvad kan der være galt ? Kan jeg afindstallere IE6 - og genindstallere eller
hvad ?

mvh
allan

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-12-03 17:40

> [...]
> nedenunder - det kan jeg ikke længere.
>
> Hvad kan der være galt ? Kan jeg afindstallere IE6 - og genindstallere eller

Mit første forslag ville være at hente Ad-aware som fjerner 'skrald' som du har fået
fra internettet. Nogen af de ting kan bl.a. være med til at sløv din computer
http://www.lavasoft.de/support/download/

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 12-12-03 17:52

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
> [...]
du har fået
> fra internettet. Nogen af de ting kan bl.a. være med til at sløv din

Har kørt både SpyBoot samt Ad-aware uden effekt
mvh
allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-03 17:41