Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Julegaven til digitale fotografer
Fra : Fums

Dato : 12-12-03 15:31

Et bud på årets gave til digitale fotografer
http://www.globe.dk/default.asp?vare=FG222-6&action=detail pris 149 kr. -
Hvis nogle har planer om at give gave til mig er den da på min ønskeseddel.

PS: Indlægget skal ikke ses som reklame, men som svar på de gentagne
spørgsmål om bøger omkring digitale billeder.

PPS: Undskyld jeg forlagt mine fotointeresser.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Medazza

Dato : 12-12-03 16:24

Helt i orden, ser man dine billeder på dit website forstår man hvorfor du
ønsker dig den bog.. :=)

Go' Jul!

Fra : Pico

Dato : 12-12-03 23:13

Medazza wrote:
> Helt i orden, ser man dine billeder på dit website forstår man
> hvorfor du ønsker dig den bog.. :=)

Har du det bedre nu ?
Hakker du altid på folk eller er det kun på dem der ligger ned ?
Fums har flere gange spurgt om respons her i gruppen og mange
gange fået noget i retning af det du skriver, var det ikke bedre
at prøve at være positiv og hjælpe folk.
Ja undskyld mig, men jeg bliver så harm over sådan fis du lukker
ud.
Pico

Fra : Medazza

Dato : 13-12-03 00:44

Hvad skal jeg hjælpe ham med ?

Fra : Knud Bonke

Dato : 13-12-03 06:27

"Medazza" <medazza88@condrup.dk> skrev i en meddelelse news:ZosCb.4705$KG1.1543@news.get2net.dk...
: Hvad skal jeg hjælpe ham med ?

Gi ham en stumtjener i julegave
Knud

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-12-03 06:55

> [...]
> at prøve at være positiv og hjælpe folk.
> Ja undskyld mig, men jeg bliver så harm over sådan fis du lukker

Fornemmer jeg at du mener at man bør rose noget, man ikke kan gå ind for ?
Fums har fået konstruktive kommentarer til flere af hans billeder, men giver
man 13 til revl og krat (alt), mister det enhver mening, også for Fums.

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Pico

Dato : 14-12-03 01:05

Ole Larsen wrote:
> [...]
> for ? Fums har fået konstruktive kommentarer til flere af hans
> billeder, men giver man 13 til revl og krat (alt), mister det enhver

Jeg har ikke skrevet noget om at man skal rose Fums billeder, det kan de ikke
holde til men jeg synes det er en meget negativ, for at sige det pænt, komentar
Medazza kommer med. Som min gamle morfar sagde, har man ikke noget godt
eller fornuftigt at sige bør man lade vær med at sige noget.
Pico

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-12-03 01:27

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> [...]
> pænt, komentar Medazza kommer med. Som min gamle morfar sagde, har man
> ikke noget godt eller fornuftigt at sige bør man lade vær med at sige

Det har du da ret i, men der var faktisk en smiley efter bemærkningen.
Når man anbefaler en fotobog, så er det næsten at bede om at få sådan et
svar. Det kan da bestemt også opfattes som meget morsomt. Men da det kan
forstås på to måder, så ville jeg nok selv nøjes med at sige den slags
til nogen, jeg kendte godt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Medazza

Dato : 14-12-03 11:53

Attn: Pico.

Det er folk som dig der gør NG'er til hvad de er, nemlig sjove til tider..
Jeg har intet imod manden, men jeg synes det var et sjovt indlæg da Fums
billeder er, ehh.. hvordan skal jeg sige det.. "underlige" og knap så
"heldige" hvad angår ide, komposition og alt hvad der normalt skaber et godt
billede.

At du så får et rush og kick af at rende rundt herinde og lege politimand
gør det kun endnu sjovere.. Ser du, det er ikke mig som lukker "fis" ud, det
er ikke mig som hakker på ham, jeg lavede en joke, den kan man ikke forvente
alle synes er lige sjov, men det er tragisk at du reagere som du gør... Det
du mener jeg gjorde ved ham endte du rent faktisk at gøre i mod mig.. Men
ser du , jeg kan tåle at få igen med samme skuffe, jeg kan bare ikke tage
dig seriøst i måden du opfører dig på overfor mig..

Som din gamle morfar sagde, har man ikke noget godt
eller fornuftigt at sige bør man lade vær med at sige noget...

God Jul!

Mvh.

Ole C.

Fra : Pico

Dato : 15-12-03 00:06

Medazza wrote:
> [...]
> joke, den kan man ikke forvente alle synes er lige sjov, men det er
> tragisk at du reagere som du gør... Det du mener jeg gjorde ved ham

Har du bemærket hvor lidt vi ser til Fums efter det der overgik ham med
stumtjeneren og juletræet ? Sådan en bemærkning fra dig, selv med
en smily, gør det nok ikke bedre.

> endte du rent faktisk at gøre i mod mig.. Men ser du , jeg kan tåle
> at få igen med samme skuffe, jeg kan bare ikke tage dig seriøst i
> måden du opfører dig på overfor mig..

Du skal såmænd heller ikke tage mig seriøs, men får det dig til at
overveje om man kan tillade sig det samme i en newsgruppe hvor
man ikke kender folk så "godt" som når man står ansigt til ansigt
er det fint.

> Som din gamle morfar sagde, har man ikke noget godt
> eller fornuftigt at sige bør man lade vær med at sige noget...

Helt korekt, men jeg synes det er "fornuftigt" hvis man tænker over
andres føleser og jeg tror du jokkede på Fums, derfor skrev jeg som
jeg gjorde.

> God Jul!

Tak i lige måde.
Pico