MS Windows
briani 27239
Billeder vises ikke i Outlook Express
Fra : jgaard

Dato : 12-12-03 09:54

Hej!

Jeg har Win xp, og nu bliver de billeder jeg indsætter i mine mails (Outlook
Express) ikke vist hos modtageren - der er bare et rødt kryds. Det har
ellers virket uden problemer tidligere, og det ser ud som om fluebenene er
de rigtige steder under Indstillinger.
Hvad kan der være sket, og hvordan kan jeg løse det?

Hilsen Lise

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 12-12-03 10:10

"jgaard" <jmoustgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de rigtige steder under Indstillinger.
> Hvad kan der være sket, og hvordan kan jeg løse det?
Hej
Et forslag! du skal have billederne gemt i en mappe først, og så sende dem
derfra.
Gunnar

Fra : jgaard

Dato : 12-12-03 10:28

> Et forslag! du skal have billederne gemt i en mappe først, og så sende dem
> derfra.
> Gunnar
>
> De er desværre allerede gemt i en mappe, så det er ikke det der er galt.
Der er problemer med både de billeder jeg har gemt i mapper og de billeder
jeg kopierer direkte fra andre mails.
Lise

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 12-12-03 10:51

> Der er problemer med både de billeder jeg har gemt i mapper og de billeder
> jeg kopierer direkte fra andre mails.

Der kan ikke kopieres fra andre mails, inden du sender dem er se så at se på
dit eget kopi?
Gunnar

Fra : jgaard

Dato : 12-12-03 14:53

> Der kan ikke kopieres fra andre mails, inden du sender dem er se så at se

> dit eget kopi?
> Gunnar

Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Det jeg kopierer fra andre mails kunne
f.eks. være en lille tegnet animation.
Hilsen Lise

Fra : Torben

Dato : 12-12-03 14:25

> [...]
fluebenene er
> de rigtige steder under Indstillinger.
> Hvad kan der være sket, og hvordan kan jeg løse det?

Har du prøvet at sende til dig selv, Hvis du kan se billederne,er det
hos modtagerne der er noget galt.
--
Mvh Torben

Fra : jgaard

Dato : 12-12-03 14:50

> Har du prøvet at sende til dig selv, Hvis du kan se billederne,er det
> hos modtagerne der er noget galt.
> --
> Mvh Torben

Det har jeg prøvet, men jeg kan heller ikke selv se dem.
Hilsen Lise

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-12-03 15:13

> [...]
> de rigtige steder under Indstillinger.
> Hvad kan der være sket, og hvordan kan jeg løse det?

+++++++++
Hej Lise.

Har du prøvet at højreklikke på det røde kryds og så klik på hent
billeder...det virkede hos mig.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Ole C

Dato : 12-12-03 15:26

jgaard skrev blandt andet:

> [...]
> som om fluebenene er de rigtige steder under Indstillinger.
> Hvad kan der være sket, og hvordan kan jeg løse det?

Egentlig hører dit spørgsmål hjemme i
dk.internet.software.mail+news.outlook-express.....

Prøv at checke Funktioner>Indstillinger>Send>Format for afsendelse af Email.
Du skal have en markering ud for "HTML" - og under "Indstillinger for
HTML..." skal der være en markering ved "Send billeder med meddelelser"
Ellers ved jeg ikke hvad der kan være galt.
--
vh
Ole C

Fra : jgaard

Dato : 12-12-03 18:14

> Egentlig hører dit spørgsmål hjemme i
> dk.internet.software.mail+news.outlook-express.....
>
> vh
> Ole C

Tak - jeg havde ikke set den gruppe findes. Jeg prøver at spørge der, for
der er ikke rigtig noget der har virket endnu.
Lise