MS Windows
briani 27239
Messenger igen! Sorry.
Fra : Iceman2003

Dato : 12-12-03 01:08

Hej!!

Har lige geninstalleret Windows xp igen og ville gerne
have fjernet messenger helt. Ved at der findes en kommando
man kan køre fra under kør i start menuen, men jeg kan ikk finde
den, hverken på google eller her i gruppen.

Nogen der kan hjælpe...?!

På forhånd tak.
Iceman!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-12-03 01:18

On Fri, 12 Dec 2003 01:07:59 +0100, Iceman2003 wrote:

> [...]
> man kan køre fra under kør i start menuen, men jeg kan ikk finde
> den, hverken på google eller her i gruppen.

Bookmark hellere lige tweakxp.com så
http://tweakxp.com/display.aspx?id=487

--
Mvh. Lars

Fra : Iceman2003

Dato : 12-12-03 01:27

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Bookmark hellere lige tweakxp.com så
> http://tweakxp.com/display.aspx?id=487
>
> --
> Mvh. Lars

Takker mange gange.

Iceman!

Fra : pwa

Dato : 12-12-03 09:14

"Iceman2003" <fam_petersen2003FJERNDETTE!@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3fd906e2$0$27438$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> man kan køre fra under kør i start menuen, men jeg kan ikk finde
> den, hverken på google eller her i gruppen.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

v/h pwa