Udstillinger?
Fra : Mette

Dato : 11-12-03 21:25

Hejsa!

Nogen der ved om der findes en kalender for udstillinger?
Synes det er noget bøvl at finde frem til hvilke klubber der afholder hvor
og hvornår...

Jeg står nemlig og gerne vil vide om der afholdes nogle udstillinger (hobby
som andre) i jylland i marts mdr. (2004).

Hej fra Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-12-03 21:39

Hej Mette!
Det kan du her: http://www.felisdanica.dk/dansk/udstilli.htm

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Mette

Dato : 11-12-03 21:43

> Hej Mette!
> [...]

Ahhh.. Tusind tak, det var lige sådan en jeg manglede

/Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-12-03 21:44

Mette skrev i en meddelelse...
> [...]
(hobby
> som andre) i jylland i marts mdr. (2004).

Hej Mette

Selvom programmet ikke er opdateret endnu, så mener jeg at vi på sidste møde
i den lokale studiekreds blev enige om at lave hobbyudstilling den 13. marts
i Hadsund - det er jeg da rimeligt sikker på i hvert fald Men det vil da
nok komme til at stå på programmet på www.jyrak.dk under studiekreds
randers.

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Mette

Dato : 11-12-03 21:47

> [...]
marts
> i Hadsund - det er jeg da rimeligt sikker på i hvert fald Men det vil

Hej Tina!

Tak for oplysningen, jeg vil lige holde den weekend åben så

/Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 21:59

Tina Susanne Johansson skrev i news:3fd8d717$0$29381$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,:

> Selvom programmet ikke er opdateret endnu, så mener jeg at vi på sidste
> møde i den lokale studiekreds blev enige om at lave hobbyudstilling den
> 13. marts i Hadsund

Hvad er forskellen på hobbyudstilling og andre udstillinger?

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Jette Nielsen

Dato : 11-12-03 21:37

> Mette skrev:
> Jeg står nemlig og gerne vil vide om der afholdes nogle udstillinger (hobby
> som andre) i jylland i marts mdr. (2004).

Jeg kan ikke svare på spørgsmålet, men vil bare minde om at vi på
nyhedsgruppens hjemmeside har en kalender som _alle_ kan skrive i.
Så hvis nogen ligger inde med oplysninger om udstillinger m.m., er I
meget velkomne til at bruge den.....

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : DK-Pisik

Dato : 11-12-03 23:53

hej Mette

Jeg mener også det var i marts mdr. studiekredsen i Esbjerg næste gang
afholder deres hobbyudstilling.
Det nye program er endnu ikk kommet på men her har du deres hjemmeside.
http://www.sajbar.dk/studiekreds/

/ Inger Kaya
DK-Pisik
http://www.pisik.dk

Fra : Mette

Dato : 12-12-03 19:57

> [...]
> afholder deres hobbyudstilling.
> Det nye program er endnu ikk kommet på men her har du deres hjemmeside.

Tak for det

/Mette
--
http://www.petheaven.dk/