MS Windows
briani 27239
Låse ikoner fast på skrivebordet win XP
Fra : ha

Dato : 11-12-03 21:26

Hej, kan jeg låse alle mine ikoner på skrivebordet fast, så
placering ikke ændres hvis man foretager en repair med
tweak.
Som det er nu, repareres ikonerne ok, men de flyttes alle
til placering i venstre side. Mine er spredt ud over skrivebordet,
- uoverskueligt ville nogle sikkert sige, - men nu kan jeg
altså godt li' det sådant

mvh
ha

Fra : Bent E.

Dato : 12-12-03 10:57

> [...]
> til placering i venstre side. Mine er spredt ud over skrivebordet,
> - uoverskueligt ville nogle sikkert sige, - men nu kan jeg

Hent programmet "Iconoid" (freeware) på nettet.
Adr. www.sillysot.com
så kan du altid gendanne dine iconplaceringer.

Mvh
Bent E.

--
ved mail, fjern XYZ

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields

Fra : ha

Dato : 12-12-03 19:08

> Hent programmet "Iconoid" (freeware) på nettet.
> Adr. www.sillysot.com

Tak, det vil jeg prøve.

mvh
ha

Fra : Poul

Dato : 12-12-03 11:06

On Thu, 11 Dec 2003 21:26:14 +0100, "ha" <dutter-ikkec@sol.dk> wrote:

> [...]
>til placering i venstre side. Mine er spredt ud over skrivebordet,
>- uoverskueligt ville nogle sikkert sige, - men nu kan jeg

Prøv WinTidy. Kan hentes fra:

http://www.pcmag.com/article2/0,4149,17748,00.asp

Jeg har brugt det med stort held

Poul

Fra : ha

Dato : 12-12-03 19:09

> Prøv WinTidy. Kan hentes fra:
> http://www.pcmag.com/article2/0,4149,17748,00.asp

Takker, men såvidt jeg kan se, skal jeg abonnere på et blad
først, - eller er der noget jeg overser ?

mvh
ha

Fra : Poul

Dato : 12-12-03 22:00

On Fri, 12 Dec 2003 19:09:21 +0100, "ha" <dutter-ikkec@sol.dk> wrote:

>Takker, men såvidt jeg kan se, skal jeg abonnere på et blad
>først, - eller er der noget jeg overser ?

Du behøver ikke at abonnere. Du kan bare hente filen og installere.

Poul

Fra : ha

Dato : 12-12-03 22:26

> Du behøver ikke at abonnere. Du kan bare hente filen og installere.

Det var også det jeg prøvede, men så poppede der et vindue
op hvor jeg skulle udfylde navn + crecitcard nummer. Såvidt jeg
kan se, er der ikke andre steder man kan downloade fra, end
det link der er øverst til venstre på siden.

mvh
ha

Fra : Ole C

Dato : 12-12-03 23:16

Prøv her i stedet: http://www.alexfish.com/download.htm#wintidy1

--
vh
Ole C

Fra : ha

Dato : 13-12-03 09:53

> Prøv her i stedet: http://www.alexfish.com/download.htm#wintidy1

Kanon takker. Det er åbenbart ikke et særligt udbredt program,
for umiddelbart kunne jeg ikke få hjælp heller via google.

mvh
ha